اخبار داغ

رئیس سابق بسیج رسانه استان کرمان:

ظرفیت رسانه ها با انقلاب اسلامی افزایش یافت

ظرفیت رسانه ها با انقلاب اسلامی افزایش یافت
رئیس سابق بسیج رسانه استان کرمان گفت :انسان ها در دوران مختلف با ابزارهای خود می توانستند اطلاع رسانی کنند اما حکومت ها مانع بودند و در انقلاب اسلامی هر روز به ظرفیت رسانه ها افزوده می شود و رسانه ها لحظه ای مطالب را مخابره می کنند و این جایگاه بسیار ویژه ای دارد که هم تراز رسالت پیامبران است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ ابراهیم یزدی نژاد رئیس سابق بسیج رسانه استان کرمان صبح امروز در جمع اعضای شورای بسیج رسانه اظهار داشت: خلقت و آفرینش انسان و آن چه خداوند محقق کرد خود یک کار رسانه ای به دنبال داشت و با خلقت حضرت آدم این موضوع را هم رسانه ای کردند و خداوند با افزایش افراد کار رسانه را ادامه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ,


رئیس سابق بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به این که در هر عصر و تاریخی آن رسانه های قبلی قطعی هستند خاطر نشان کرد: رسانه پر محتوا و عظیم در هر عصر و تاریخی کاربرد دارد و امروز از این رسانه های الهی استفاده می کنیم و ما می توانیم تاریخ رسانه را با آفرینش کنار هم قرار دهیم .

,
,

 
یزدی نژاد عنوان کرد : اطلاع رسانی بخشی از کار ماست و باید کارهای ما بر روی آحاد جامعه تاثیرگذار باشد و ما باید به رسالت رسانه و فرهنگ سازی توجه داشته باشیم .

,
,

 
وی بیان کرد : انسان ها در دوران مختلف با ابزارهای خود می توانستند اطلاع رسانی کنند اما حکومت ها مانع بودند و در انقلاب اسلامی هر روز به ظرفیت رسانه ها افزوده می شود و رسانه ها لحظه ای مطالب را مخابره می کنند و این جایگاه بسیار ویژه ای دارد که هم تراز رسالت پیامبران است .

,
,

 
رئیس سابق بسیج رسانه در ادامه افزود : اکنون تنوع مطالب در رسانه ها موج می دهد و امروزه باید با روش هایی افراد را برای رسیدن به اهداف خود سوق دهیم .

,
,

 
وی ابراز داشت : خداوند بر ما منت گذاشت و ما را در عصر اسلام آفرید که با هویت زندگی کنیم لذا باید کار هدفمند و تاثیرگذار انجام دهیم و این کاری است که از رسانه های بسیجی انتظار می رود .

,
,

 
وی تاکید کرد : در حوزه بسیج و رسانه باید کاری را که دیگران انجام نمی دهند توسط بسیج انجام شود و کاری را که هر کسی زیر بار آن نمی رود بر عهده بسیج است .

,
,

 
یزدی نژاد در پایان گفت : موضع گیری به جا و ژرف رهبری تمام نقشه های دشمنان را همانند طوفان بر هم می پیچد و به سوی خودشان می برد لذا برای فرهنگ بسیج و ماندگاری آن باید افراد بیایند و بروند و مهم حفظ سازمان است.

,
,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه