اخبار داغ

پیشکسوت ورزش شهرستان رودبارجنوب مطرح کرد؛

فقر در فوتبال رودبار جنوب/ تنها تیم شهرستان نیازمند توجه مسوولان

فقر در فوتبال رودبار جنوب/ تنها تیم شهرستان نیازمند توجه مسوولان
پیشکسوت ورزش شهرستان رودبار جنوب گفت: مسوولان حمایت خود را از تنها تیم فوتبال این شهر دریغ نموده اند و چناچه تا روز شنبه این تیم ورودیه خود را پرداخت نکنند از حضور درلیگ برتراستان محروم می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و برهمین اساس نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت الشعاع قرار میدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما,

همه ساله از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.

,

ورزش و فعالیت فیزیکی در سلامت روان نیز مؤثر است. مطالعات نشان می دهد که موارد افسردگی، اضطراب و …. در اثر فعالیت فیزیکی بهبود یافته و ورزش به عنوان یک عالم حمایتی در درمان بیمار ی روانی پذیرفته شده است.

,

تنها تیم شهرستان نیازمند توجه مسوولان

, تنها تیم شهرستان نیازمند توجه مسوولان , تنها تیم شهرستان نیازمند توجه مسوولان,

تیمور سالمی پیشکسوت ورزش رودبار جنوب ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت: با برنامه ریزی صحیح توسط مسئولین وقت می توان سبب شکوفایی استعداد جوانان در زمینه های ورزشی شد.

,

رییس سابق تربیت بدنی شهرستان رودبارجنوب ادامه داد: تیم فوتبال رودبار جنوب از تیم هایی مستعد استان کرمان است،که توانست درکوتاه ترین زمان و با کمترین سابقه درلیگ برتر استان نسبت به سایر شهرستانهای جنوب به مقام قهرمانی استان دست یافت.

,

این پیشکسوت ورزش شهرستان رودبارجنوب بیان داشت: رودبار اولین نماینده جنوب استان کرمان بودکه با کسب مقام قهرمانی درلیگ دسته سه کشور حضور یافت و موفق به کسب نتایج خوب درلیگ دسته سه گردید.

,

این پیشکسوت ورزشی شهرستان رودبارجنوب اظهار داشت: اگر برنامه ریزی صحیحی شود جوانان این شهرستان می توانند نماینده شایسته ای برای جنوب استان باشد.

,

وی با بیان اینکه تیم فوتبال این شهرستان امروز در شرف انحلال قرار گرفته است،تصریح کرد: در حالیکه شهرستانهای همجوار (کهنوج ، منوجان ، فاریاب وحتی فرمانداری فاریاب) تیمهای ورزشی خود راساپورت می کنند متاسفانه مسئولین شهرستان رودبارجنوب هیچگونه تعلق خاطری نسبت به جوانان ونوجوانان خود ندارند.

,

سالمی بیان داشت: مسوولان حمایت خود را  از تنها تیم فوتبال این شهر دریغ نموده اند و چناچه تا روز شنبه این تیم ورودیه خود را پرداخت نکنند از حضور درلیگ برتراستان محروم می شوند.

,

وی در پایان افزود: امیداست دراندک مدت باقیمانده مسئولین همت نمایند وکوتاهی وقصور خود را جبران کنند تا ورزشکاران این خطه با دلگرمی بیشتری در مسابقات حضوریابند.

,


انتهای پیام/م

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه