اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه مطرح کرد:

فقدان فضاهای ورزشی مجهز، عمده‌ترین مشکل حوزه ورزش و جوانان در تربت حیدریه

فقدان فضاهای ورزشی مجهز، عمده‌ترین مشکل حوزه ورزش و جوانان در تربت حیدریه
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از فقدان فضاهای ورزشی مجهز، کمبود سالن اختصاصی ویژه بانوان و نیز نبود خوابگاه برای برگزاری مسابقات کشوری و استانی به عنوان مهمترین مشکلات حوزه ورزش و جوانان در این شهرستان یاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، سید حمیدرضا امینی صبح امروز در همایش پیاده روی بانوان که به مناسب گرامیداشت هفته تربیت بدنی برگزار شد، گفت: احداث مدرسه و مسجد برای فرزندان این منطقه حائز اهمیت است؛ اما افراد خیر به فکر سلامت جسمی فرزندان خود باشند و در زمینه ساخت اماکن ورزشی نیز با حوزه ورزش و جوانان تعامل و  همکاری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

 

,

وی از فقدان فضاهای ورزشی مجهز، کمبود سالن اختصاصی ویژه بانوان و نیز نبود خوابگاه برای برگزاری مسابقه های کشوری و استانی بعنوان مهمترین مشکلات حوزه ورزش و جوانن در این شهرستان یاد کرد.

,

 

,

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه تاکید کرد: اهمیت این کمبودها زمانی بیشتر روشن می شود که مردم و مسئولان بدانند در ارزیابی عملکرد حوزه ورزش همگانی استان، پارسال با کسب 895 امتیاز رتبه نخست استان (به جز مشهد) را کسب کردیم و این امتیاز بر اساس هفت شاخص ارزیابی شامل میزبانی، قهرمانی، عنوان های ملی مذهبی و نخبگان و در بین 12 رشته ورزشی کسب شده است.

,

 

,

وی با بیان اینکه در هفته تربیت بدنی (26 مهر تا 2 آبان) بیش از 20 فعالیت در دو حوزه ورزش و جوانان در تربت حیدریه اجرا خواهد شد، گفت: این برنامه ها ذر راستای معرفی توانمندی های حوزه ورزش و جوانان این شهرستان است.

,

 

,

امینی در بخش دیگری گفت: اکنون در این شهرستان 32 باشگاه ورزشی فعالند که هفت باشگاه مربوط به بانوان، دو باشگاه ویژه آقایان و بقیه به صورت مشترک فعالیت دارند.

,

 

,

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه شمار بیمه شدگان ورزشی این شهرستان نیز چهار هزار و 670 نفر عنوان و اظهار کرد: تعداد گروه های مردم نهاد نیز پنج تشکل است.

,

 

,

در نخستین روز از هفته تربیت بدنی جمعی از بانوان تربت حیدریه صبح امروز مسیر اداره ورزش و جوانان(باغ ملی) تا مزار شهدای بهشت عسگری این شهر را پیاده طی کردند و در آنجا با قرائت فاتحه و نثار گل یاد شهدا را گرامی داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه