اخبار داغ

۲۷مهر مراکز ورزشی رایگان است

۲۷مهر مراکز ورزشی رایگان است
به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، ورود به مجموعه‌های ورزشی بزرگ تهران برای عموم رایگان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته تربیت بدنی و ورزش بهترین فرصت برای یادآوری اهمیت این پدیده اجتماعی در جامعه بشری است که نقش تعلیم و تربیتی آن موجب شکوفایی استعدادهای انسانی در ابعاد وجودی می شود و با حفظ و ارتقاء سلامتی و تندرستی زمینه بروز و ظهور فضائل اخلاقی را در افراد محقق می سازد و بهبود کیفیت زندگی را در عرصه فردی و اجتماعی به ارمغان می‌آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شکی نیست که ترویج ورزش با هدف ارتقا سطح سلامتی جامعه به ایجاد کشوری با نشاط همراه با افزایش امید و انگیزه برای دستیابی به توسعه پایدار منجر می شود، ورزش ایران از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است که توجه به نقاط مختلف می‌تواند موفقیت‌های پایدار ایران در بازی‌های آسیایی و بازی‌های المپیک را به ارمغان آورد. واضح است در ابعاد مختلف ورزشی جنسیت در قالب برنامه ریزی ها، محلی از اعراب ندارد و اهمیت توجه به توانمندی ورزش بانوان و حتی توانمندی های مدیریتی زنان در حوزه ورزش از جدی ترین رویکردهای ایجاد شده در دوره انقلاب اسلامی است. امید است مسئولین توسعه متوازن ورزش را رقم بزنند و جامعه ورزش را برای نقش آفرینی در ایرانی پرافتخار، سالم و با نشاط مهیا کنند.

,

احمدی، مسئول روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درگفت‌وگو با خبرنگارسرویس اجتماعی تهران نیوز به مناسبت هفته تربیت بدنی در خصوص هفته تربیت بدنی گفت: طبق دستور وزیر ورزش و جوانان، در دومین روز هفته تربیت بدنی و ورزش در روز پنجشنبه هفته جاری ۲۷ مهر ماه، ورود به مجموعه‌های ورزشی تحت پوشش شرکت توسعه رایگان می‌باشد.

,

مجموعه‌های ورزشی آزادی، انقلاب، شهید کشوری، شهید شیرودی و سوارکاری نوروزآباد شامل این مورد خواهند شد.

,

گفتنی است طبق اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز استفاده از ۲۰۰ مجموعه ورزشی دولتی استان تهران برای استفاده عموم رایگان است. کلیه اماکن از ساعت ۸ تا ۲۱ میزبان علاقه ‌مندان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه