اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان لنجان:

افزایش چند برابری اعتبارات مالی ورزش لنجان/ سرانه ورزشی فعلی پاسخگوی نیازهای ورزشکاران لنجان نیست

افزایش چند برابری اعتبارات مالی ورزش لنجان/ سرانه ورزشی فعلی پاسخگوی نیازهای ورزشکاران لنجان نیست
رئیس اداره ورزش و جوانان لنجان گفت: سرانه ورزشی فعلی پاسخگوی نیازهای ورزشکاران شهرستان لنجان نیست و با توجه به مشکلات اقتصادی کشور قادر به تعریف پروژه جدید نیستیم و این موضوع همکاری خیرین و بخش‌های خصوصی را می‌طلبد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای لنجان؛ رئیس اداره ورزش و جوانان لنجان در گفتگو با صدای لنجان با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان لنجان در حوزه ورزش اظهار کرد: جمعیت ۲۰ هزارنفری ورزشکاران در شهرستان لنجان نشان از پتانسیل خوب ورزش در این منطقه است که خوشبختانه ما هم آمادگی سرویس‌دهی به این جامعه بزرگ را داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مرتضی سلیمی سرانه ورزشی ۴۲ درصدی برای این شهرستان را قابل‌تحسین دانست و خاطرنشان کرد: آموزش، لازمه توسعه ورزش است و هدف ما پیاده‌سازی نگاه آموزشی در این حوزه است که البته این موضوع تاکنون مورد غفلت قرارگرفته بود.

,

وی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران لنجان در عرصه المپیک و پارالمپیک گفت: ورزشکاران این خطه، در رشته‌هایی همچون تکواندو، ورزش‌های رزمی و وزنه‌برداری صاحب‌مقام‌های استانی، کشوری و برون‌مرزی هستند که این نشان از توانایی بالای جوانان این شهرستان است.

,

سلیمی اجماع در ورزش و پرهیز از موازی کاری را ضروری دانست و متذکر شد: باید برمبنای طرح آماری و با برنامه‌ریزی دقیق و مدیریتی واحد، رشته‌های مختلف ورزشی در لنجان شناسایی شود و اقدامات لازم در مسیر شکوفایی استعدادهای موجود صورت گیرد.

,

وی با توجه به کمبود امکانات لازم در برخی از هیات های ورزشی و وجود سرانه ورزشی ۴۲ درصدی در شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: سرانه ورزشی فعلی پاسخگوی نیازهای ورزشکاران شهرستان لنجان نیست و با توجه به مشکلات اقتصادی کشور قادر به تعریف پروژه جدید نیستیم و این موضوع همکاری خیرین و بخش‌های خصوصی را می‌طلبد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان لنجان، عزل و نصب‌های اخیر در هیات های ورزشی را از سیاست‌های کلی ورزش دانست و یادآور شد: مسئولان هیات های ورزشی بدون چشم‌داشتی در این نهادهای عمومی غیردولتی ایفای نقش می‌کنند اما گاهی با توجه به مشغله‌های کاری همین افراد و یکسان‌سازی با سیاست هیات های تربیت‌بدنی استان مجبور به تغییر برخی از این عزیزان هستیم.

,

سلیمی از افزایش چند برابری اعتبارهای مالی در خصوص اماکن ورزشی شهرستان لنجان خبر داد و افزود: همکاری و هماهنگی خوبی بین ارگان‌ها و نهادهای دولتی شکل‌گرفته است که این موضوع مسؤولیت ما درزمینهٔ ساخت‌وسازهای ورزشی را کم کرده است.

,

وی توجه به ورزش را لازمه سلامت جسمی و روحی جامعه دانست و خواستار شد: توجه خانواده‌ها باید به ورزش بیشتر شود و والدین در کنار تحصیل فرزندانشان و سایر کلاس‌های هنری و آموزشی باید به فعالیت‌های ورزشی آن‌ها هم اهمیت دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه