اخبار داغ

پشت پرده تخریب استاندار قم

پشت پرده تخریب استاندار قم
گروهی از اصلاح‌طلبان که به دنبال تغییر استاندار هستند با به راه انداختن جو رسانه‌ای سعی دارند تا علی لاریجانی نماینده دوم شهر قم و رئیس مجلس شورای اسلامی را نیز وارد بازی خود کنند و درواقع از طریق وی به هدف خود برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، " جناب آقای دکتر روحانی! لطفاً با انتصابات ناهماهنگ با وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی دیوار کوتاه اصلاحات و امید را در قم ویران نفرمایید، ادامه کار مدیران ضد اصلاحات و اعتدال و استاندار حامی ایشان، اعتراض و نارضایتی شدید همراهان انتخاباتی شما و اصلاح‌طلبان استان قم را در پی داشته، لذا تقاضامندیم استانداری همسو با دولت و رأی مردم به قم اعزام فرمانید. "

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

این صحبت‌های سید ابوالفضل کاویانی معاون ستاد انتخابات روحانی و عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در قم است که به‌صورت علنی خواستار تغییر استاندار قم شده است.

,

نکته جالب در صحبت‌های آقای کاویانی اشاره به فرماندار قم است که درواقع ادامه فعالیت وی را بهانه‌ای برای تغییر صادقی قرار داده است حال این‌که رضا سیار فرماندار فعلی قم عملاً بازنشسته محسوب می‌شود و بر اساس قانون نمی‌تواند در فرمانداری قم باقی بماند به‌طوری‌که موقتاً حکمش برای 6 ماه تمدیدشده است.

,

از سوی دیگر اختلافات اصلاح‌طلبان استان قم کاملاً آشکار است به‌طوری‌که چند روز پیش عده‌ای دیگر از اصلاح‌طلبان با استاندار قم دیدار کرده و از وی حمایت کرده‌اند.

,

البته این تنها دیدار حامیان روحانی با استاندار قم نبوده بلکه چند ماه پیش نیز عده‌ای دیگر از اصلاح‌طلبان با وی دیدار می‌کنند و ظاهراً خواستار پست یا به عبارت بهتر سهم خواهی در مدیریت استان می‌شوند که این خواسته آن‌ها نیز رد می‌شود و درنهایت ترکش‌های آن به نشست مطبوعاتی استاندار کشیده می‌شود.

,

در این میان گروهی از اصلاح‌طلبان که به دنبال تغییر استاندار هستند با به راه انداختن جو رسانه‌ای سعی دارند تا علی لاریجانی نماینده دوم شهر قم و رئیس مجلس شورای اسلامی را نیز وارد بازی خود کنند و درواقع از طریق وی به هدف خود برسند.

,

این در حالی است که چندی رضایت‌مندی دو نماینده دیگر مجلس شورای اسلامی از استاندار قم که علنی هم شد، این گروه را در هدف خود مصمم‌تر کرده است.

,

به‌هرحال جریان اصلاحات در قم از پایگاه اجتماعی و مردمی خوبی برخوردار نیست و هیچ‌گاه نمایندگان اصلی جریان اصلاح‌طلب در دوره‌های اخیر موفق به کسب آرای قابل قبولی از مردم قم نشدند، حال این جریان هرگونه تغییری برخلاف نظر نمایندگان قم در مجلس را به‌مثابه پیروزی می‌دانند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه