اخبار داغ

در پایان بازی‌های هفته پنجم:

آرامش در فوتبال آران و بیدگل برقرار شد/ قعر جدول پرستاره باقی ماند

آرامش در فوتبال آران و بیدگل برقرار شد/ قعر جدول پرستاره باقی ماند
رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل با برگزاری شش بازی در هفته پنجم پی‌گیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ در پایان هفته پنجم بازی های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل، در ترکیب تیم های بالانشین تغییری حاصل نشد و سپاهان، ستارگان هما بیدگل و هما آران در رده های اول تا سوم جای گرفتند. پس از حاشیه‌هایی که چند هفته گذشته بر فوتبال آران و بیدگل حاکم بود، این هفته آرامش به مسابقات لیگ بازگشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

بحران در انقلاب

, بحران در انقلاب, بحران در انقلاب,

فجر پس از نتایج ضعیف این فصل خود، پیش از شروع هفته جدید تغییراتی روی نیمکت خود انجام داد. این تیم که فصل پیش نیز در فاصله چند هفته مانده با پایان فصل، به لطف پیروزی بر انقلاب از سقوط رهایی یافته بود، در دیدار هفته پنجم به دنبال پیروزی بر قهرمان دو فصل پیش رقابت ها بود تا به وضعیت خود در جدول سر و سامانی ببخشد.

,

بازی این دو تیم در نیمه اول پایاپای دنبال شد و در نهایت هر دو تیم با نتیجه یک بر یک به رختکن رفتند. با شروع نیمه دوم فجر دو بار به گل رسید و سه بر یک پیش افتاد. انقلاب نیز برای جبران نتیجه، حملاتی روی دروازه فجر انجام داد و در نهایت در دقیقه 61، روی یک کار تیمی دیدنی با ضربه علی اصغر کاظمی دروازه حریف را گشود. اما این پایان کار نبود و فجر دو بار دیگر دروازه حریف را باز کرد تا در نهایت، با نتیجه پنج بر دو پیروز میدان لقب گیرد.

,

فجر با این پیروزی هفت امتیازی شد و کمی اوضاع خود را بهتر کرد. انقلاب نیز با چهار امتیاز، در کنار تیم های قعرنشین جا خوش کرد. سومین باخت انقلاب در این فصل، زنگ خطری برای این تیم جوان و پرافتخار به صدا درآورده است.

,

ستارگان کویرات، قربانی جدید شاهد

, ستارگان کویرات، قربانی جدید شاهد, ستارگان کویرات، قربانی جدید شاهد,

شاهد، در حالی روز چهاردهم مهرماه به دیدار ستارگان کویرات رفت که به حکم کمیته انضباطی، سومین بازی بدون تماشاگر خود در این فصل را برگزار می کرد. این تیم در بازی هفته پیش فجر را شکست داده بود و به پیروزی در مقابل حریف ته جدولی خود امید زیادی داشت.

,

شاهد خیلی زود به گل رسید. این تیم در دقیقه شش با ضربه محمدجواد کربلایی پیش افتاد تا با خیال آسوده تری ادامه بازی را پی بگیرد. با این وجود تیم محمدآباد که قصد کوتاه آمدن نداشت، حملات پردامنه ای روی دروازه شاهد صورت داد و در نهایت در دقیقه 15، روی ضربه مهرداد مشهدی کار را به تساوی کشاند. شاهد که این تساوی را به معنای عقب ماندن از کورس قهرمانی می دانست، با تمام قوا دست به حمله زد ولی هر بار با درخشش دروازه بان ستارگان، ناکام می ماند. محمدرضا کدخدایی در نیمه اول یک پنالتی شاهد را نیز دفع کرد.

,

با این حال در نیمه دوم، حمیدرضا شامحمدی باز هم ناجی تیم خود شد و با یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه، دروازه حریف را باز کرد. شاهد با پیروزی در این دیدار جمع امتیازات خود را به 10 رساند تا در هفته های باقیمانده، امید خود به قهرمانی را زنده نگه دارد.

,

هما آران امیدوار می ماند

, هما آران امیدوار می ماند, هما آران امیدوار می ماند,

دو تیم هفت امتیازی جدول که هفته گذشته را با برد پشت سر گذاشته بودند، در سومین دیدار هفته به مصاف هم رفتند. هما آران که در چند فصل اخیر همیشه سودای قهرمانی در سر می پروراند، این فصل هم از صدر جدول دور مانده است. خونه هنرمندا هم با وجود این که می دانست بازی دشواری در مقابل شاگردان حسین معینی خواهد داشت، برای برد پا به میدان گذاشته بود.

,

در نهایت حمزه بیابانی، گلزن نام آشنای هما آران و سجاد خاکسار، که در این فصل نام خود را به عنوان یکی از گلزنان هما آران ثبت کرده، موفق به گلزنی شدند و امتیازات تیم خود را دو رقمی کردند. خونه هنرمندا با این شکست شانس اندکی برای صعود به رده های بالای جدول برای خود می بیند. هما آران نیز باید دل به اتفاقات ببندد تا شاید از لغزش تیم های بالای سر خود استفاده کند.

,

رقابت برای فرار از سقوط

, رقابت برای فرار از سقوط, رقابت برای فرار از سقوط,

ورزشگاه خوروش روز هجدهم مهرماه شاهد رقابت نهضت و ستارگان کارگران بود. هر دو تیم به خاطر جایگاه خود در جدول رده بندی، برای برد به میدان می آمدند و قصد داشتند با کسب امتیازات کامل این بازی، سر و سامانی به وضعیت خود در جدول بدهد و از قعر، فاصله بگیرد.

,

نیمه اول بازی برای دو تیم حاصلی در بر نداشت و هر دو تیم با نتیجه صفر بر صفر به رختکن رفتند. با این حال در نیمه دوم امیر رئوفی و مصیب چترآبگون در دقایق 60 و 65 دروازه حریف را گشودند تا تک گل دقیقه 78 سلمان آقایی بی اثر بماند. نهضت با این پیروزی دو بر یک، شش امتیازی شد و تا حدی از قعر فاصله گرفت. ستارگان کارگران نیز با تنها پیروزی هفته سوم خود با سه امتیاز در رده نهم باقی ماند.

,

زور عقاب به شاهین نرسید

, زور عقاب به شاهین نرسید, زور عقاب به شاهین نرسید,

روز بیستم مهرماه، دو تیم عقاب و شاهین به مصاف هم رفتند. عقاب از چهار بازی گذشته خود، دو پیروزی و دو شکست به دست آورده بود و با شش امتیاز، از شاهین که پنج امتیازی وضعیت بهتری داشت. با این حال پیش بینی نتیجه این بازی، کار دشواری بود، همان طور که در نهایت هم شاهین با یک گل از این بازی پایاپای پیروز خارج شد.

,

تساوی با چاشنی حساسیت

, تساوی با چاشنی حساسیت, تساوی با چاشنی حساسیت,

در آخرین بازی هفته، سپاهان و هما بیدگل، تیم های اول و دوم رقابت ها مقابل هم صف آرایی کردند. تیم بیدگل که با دو امتیاز از سپاهان عقب بود، برای پیروزی به میدان آمد تا صدر جدول را از چنگ تیمی که تا کنون تمام بازی های خود را با پیروزی به سر رسانده، درآورد.

,

سپاهان سال گذشته در آخرین لحظه بازی، با اهدای یک پنالتی به ستارگان هما، قهرمانی را به این تیم تقدیم کرد. این تیم به خوبی می دانست در مقابل حریف قدرتمندی قرار می گیرد و یک اشتباه کوچک، سرنوشت قهرمانی این فصل را هم عوض خواهد کرد.

,

دو تیم به احتیاط کامل، نیمه اول را پشت سر گذاشتند و مثل خیلی از نیمه اول های هفته، بدون گل به رختکن رفتند. در نیمه دوم تیمی که اول به گل رسید، سپاهان بود. سه دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که ضربه ابوالفضل عموزاده توپ را به تور دروازه هما بیدگل آشنا کرد. در ادامه سپاهان سعی کرد عقب بنشیند و به ضد حملات چشم بدوزد. در نهایت حملات هما بیدگل خیلی دیر، در دقیقه 88 به ثمر نشست و حسین صلاحی پور کار را به تساوی کشاند. هر چند وقت عادی بازی تقریبا تمام شده بود، ولی تجربه سال قبل، آرام و قرار را از هواداران سپاهان ربوده بود. در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا سپاهان بعد از این بازی دشوار، گامی بزرگ برای قهرمانی برداشته باشد.

,

بدین ترتیب در پایان هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آران و بیدگل، این نتایج به دست آمد:

,

فجر آران ۵ – ۲ پهلوان کویر

,

شاهد جوانان ۲ – ۱ نجوم کویرات

,

هما آران ۲ – ۰ خونه هنرمندا

,

ستارگان کارگران ۱ – ۲ نهضت

,

شاهین ۱ – ۰ عقاب

,

سپاهان ۱ – ۱ ستارگان هما

,

جدول لیگ فصل ۹۶ در پایان هفته پنجم

,

جدول لیگ فصل ۹۶ در پایان هفته پنجم

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه