اخبار داغ

27 مهرماه برگزار می شود؛

ورود ممنوع های روابط عاطفی در نشست «جوانی فصل رویش» اصفهان

ورود ممنوع های روابط عاطفی در نشست «جوانی فصل رویش» اصفهان
نشست جوانی فصل رویش با موضوع «ورود ممنوع های روابط عاطفی در جوانی» روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، فرهنگسرای پرسش به منظور ایجاد بستری مناسب برای پاسخگویی به پرسش های نسل جوان در خصوص اصول اعتقادی و مباحث دینی، آینده، افزایش نشاط و شادابی در زندگی، بحران های عاطفی دوران جوانی و کلیات روانشناسی، ملاک های انتخاب در ازدواج و همچنین پاسخگویی به پرسش های عموم شهروندان این رسالت مهم را از سال 1383 تاکنون برعهده گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان زنان,

یکی از برنامه های شاخص این مرکز سلسله نشست های «جوانی فصل رویش» بوده که با محوریت بیان و بررسی دغدغه های سنین جوانی جزو برنامه های ویزه شهری در حوزه مسائل روانشناختی به شمار می رود که از سال 86 تاکنون به صورت مستمر در حال برگزاری است.

,

فرهنگسرای پرسش به عنوان دفتر تخصصی مشاوره سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان نشست جوانی فصل رویش مهرماه را با موضوع ورود ممنوع های روابط عاطفی در جوانی با حضور دکتر ابراهیم میثاق برگزار می کند.

,

این نشست روز پنجشنبه 27 مهرماه ساعت 15 در محل کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته ویژه عموم شهروندان برگزار می شود.

,

گفتنی است؛ علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای حضور و آشنایی با این برنامه و دفتر تخصصی مشاوره سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری می توانند با شماره تلفن 32351660 تماس حاصل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه