اخبار داغ

کشف سلاح‌های ساخت رژیم صهیونیستی در پایگاه‌های داعش

کشف سلاح‌های ساخت رژیم صهیونیستی در پایگاه‌های داعش
نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند در جریان جستجوی مناطق تازه پاک‌سازی شده در شرق حماه، سلاح‌های ساخت رژیم صهیونیستی را در پایگاه‌های داعش کشف کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بعدازآنکه نیروهای سوری و مقاومت موفق شدند با پشتیبانی جنگنده‌های روسی مناطق شرقی استان حماه و شمال استان حمص را به‌طور کامل آزاد کنند، گروهی از نیروهای جبهه مقاومت عملیات جستجوی خانه به خانه مناطق آزادشده را آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عملیات جستجوی مناطق باهدف کشف پایگاه‌ها، انبارهای سلاح و تروریست‌های مخفی‌شده در مناطق آزادشده صورت می‌گیرد.

,

نیروهای جبهه مقاومت در جریان پاک‌سازی مناطق موفق شدند چند انبار سلاح را در نزدیکی پایگاه‌های تروریست‌های داعش کشف و ضبط کنند.

,

به گفته منابع میدانی، نیروهای مقاومت موفق شدند در جریان بررسی سلاح‌های کشف‌شده در انبارهای سلاح وابسته به تروریست‌های داعش، چند سلاح نظامی ساخت رژیم صهیونیستی را کشف کنند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نیروهای مقاومت توانستند سلاح‌های ارتباطی و بی‌سیم و چند خمپاره ساخت رژیم صهیونیستی را در انبارهای سلاح کشف و ضبط کنند.

,

نیروها همچنین موفق شدند 800 خمپاره، تیربار، هزاران گلوله انواع سلاح‌ها، آر پی جی و تعدادی دستگاه‌های ارتباطی را کشف و ضبط کنند.

, ,
 
,
 
,

عملیات نیروهای متخصص برای خنثی کردن تله‌های انفجاری به کار گذاشته‌شده در مناطق همچنان ادامه دارد.

,

نیروهای مقاومت قصد دارند با امن کردن کامل روستاها و مناطق شرقی استان حماه و شمال استان حمص ازجمله اطراف «جب الجراح، عقیربات و حومه شهر سلمیه»، زمینه را برای بازگشت مردم به روستاها فراهم کنند.

,

نیروهای سوری و مقاومت در دو ماه اخیر موفق شدند طی چند عملیات گسترده، مساحتی در حدود سه هزار کیلومترمربع از شرق حماه و شمال استان حمص را از وجود تروریست‌های داعش پاک‌سازی کنند.

,

انتهای پیام/سانا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه