اخبار داغ

دیدار استاندار آذربایجان‌‌شرقی با سفرای کشورهای آسیای شرقی

دیدار استاندار آذربایجان‌‌شرقی با سفرای کشورهای آسیای شرقی
سفرای کشورهای آسیای شرقی شامل تاجیکستان، گرجستان، سریلانکا، فیلیپین، ژاپن، برونئی، چین، ویتنام و تایلند با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، "پانگ سن"، سفیر چین در این دیدار بر گسترش روابط بین دو کشور تاکید کرد و ابراز داشت: از وزارت امور خارجه به دلیل تدارک دیدن این دیدار دو روزه قدردانی می‌‌‌کنم و دو روز زمان بسیار کمی برای شناخت تبریز، فرهنگ و صنایع دستی و دیدار از جاهای دیدنی آن است و ما ارزش این فرصتی را که در اختیار ما قرار داده شده است را می‌‌دانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

"نعمت اله امام زاده"، سفیر تاجیکستان نیز در این دیدار بیان کرد: دو روز برای شناخت و آشنایی با پتانسیل‌‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی این منطقه اصلا کافی نیست و واقع شدن مقبره‌‌ی کمال خجندی در باغ دو کمال تبریز، علاقه‌ی من به این شهر را دوچندان می‌‌کند.

,

"نگوین هونگ تک"، سفیر ویتنام هم در این دیدار با بیان این که وی قبلا نیز چندین سفر به تبریز داشته است، گفت: در طول سفرهایم به تبریز همواره شاهد مهمان نوازی مردم تبریز بوده ام و منظره ی این شهر بر فراز کوه بسیار دیدنی و تماشایی است.

,

گفتنی است، خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی با سفرای کشورهای ژاپن، سریلانکا، تاجیکستان، گرجستان، فیلیپین، تایلند، ویتنام، سریلانکا و برونئی دیدار کرده و بر گسترش روابط و همکاری های بین المللی تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه