اخبار داغ

وزیرکشور:

توسعه اقتصادی،اولویت امروز کشور/با افزایش سالانه یک میلیون بیکار نمی توان به رشد ۸ درصدی رسید

توسعه اقتصادی،اولویت امروز کشور/با افزایش سالانه یک میلیون بیکار نمی توان به رشد ۸ درصدی رسید
رحمانی فضلی گفت: توسعه محوری در بخش های امنیتی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی از جمله انتظارات دولت از استانداران است اما در شرایط امروز کشور محور توسعه اقتصادی در اولویت قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار مرکزی گفت: استاندار جدید استان مرکزی شناخت خوبی از ظرفیت ها و توانمندی های استان مرکزی دارد که امیدواریم با ایجاد هماهنگی توقعات دولت را در استان برآورده کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

رحمانی فضلی توجه به موضوع توسعه محوری را از تاکیدات رئیس جمهور به استانداران عنوان کرد و افزود: توسعه محوری در بخش های امنیتی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی از جمله انتظارات دولت از استانداران است.

,

وی ادامه داد: در شرایط امروز کشور محور توسعه اقتصادی در اولویت قرار دارد و محور فرهنگی را هم به عنوان یک اصل جزو تکالیف اساسی می دانیم.

,

وزیر کشور اظهار کرد: استانداران با تجهیز منابع و با همه امکانات و برنامه ریزی ها بر اساس برنامه ششم توسعه و موضوع اقتصاد مقاومتی فعالیت های خودشان را پیگیری و اجرا کنند.

,

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه موضوع اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار اول استانداران قرار گیرد گفت: در این راستا توجه به مردم محور کردن فعالیت ها، درون زا بودن و استفاده از تکنولوژی در دستور کار قرار گیرد.

,

با افزایش سالانه یک میلیون بیکار به جامعه نمی توان به رشد ۸ درصدی رسید

, با افزایش سالانه یک میلیون بیکار به جامعه نمی توان به رشد ۸ درصدی رسید,

وی با اشاره به اینکه تمام مناطق کشور به دلیل برخورداری از ظرفیت های بالقوه توان توسعه و استقلال خود را دارند افزود: مهم است که اعتقاد داشته باشیم و با بسیج امکانات و اعتماد بیشتر از ظرفیت های موجود به نحو مطلوبی استفاده کنیم.

,

وزیر کشور بیان کرد: استان مرکزی با دارا بودن بیش از سه هزار واحد صنعتی و نخبگان فرهنگی علاوه بر تامین نیازهای خود می تواند به عنوان معین دو استان دیگر هم باشد.

,

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه با این شرایط اضافه شدن سالانه یک میلیون نفر به بیکاران و منابع محدود نمی توان به رشد هشت درصدی دست پیدا کرد، ادامه داد: برای اینکه بتوانیم به رشد مدنظر دست یابیم باید به دنبال سرمایه گذاری خارجی، افزایش بهره وری،جذب سرمایه گذاری خصوصی و استفاده حداکثری از منابع موجود باشیم.

,

اداره کشور باید با خرد جمعی باشد

, اداره کشور باید با خرد جمعی باشد,

وی با تاکید بر اینکه در کنار توسعه به موضوع امنیت پایدار هم توجه داریم افزود: امنیت پایدار مبتنی بر حضور مردم، افزایش حضور فعال افراد سیاسی و احزاب و سمن ها در تصمیم گیری ها باید در استانها پیگیری شود.

,

وزیر کشور اظهار کرد: در این راستا باید با تعامل و هماهنگی با همه سلیقه ها با محور قانون از تمام ظرفیت ها استفاده کرد و با استفاده از خرد جمعی برای اداره کشور دست به دست هم داد.

,

وی به موضوع آسیب های اجتماعی هم اشاره ای کرد و گفت: آسیب های اجتماعی جزو اولویت های کاری دولت در حوزه اجتماعی است که به جد دنبال می شود.

,

وی افزود: همچنین اعتدال گرایی و هماهنگی با برنامه های دولت که نتایج آن متعلق به همه مردم ایران است برای انتصاب استانداران و مدیران در نظر گرفته می شود.

,

استانداران باید با دولت تعامل و همراهی داشته باشند

, استانداران باید با دولت تعامل و همراهی داشته باشند,

رحمانی فضلی همراهی و تعامل مدیران با دولت را یکی از اصول منطقی عنوان کرد که باید در دستور کار استانداران باشد و مدیران خود را بر این اساس انتخاب کنند.

,

وزیرکشور با اشاره به اینکه وضعیت کشور با چهار سال گذشته بسیار متفاوت شده است ادامه داد: طی این مدت شراطی رکود منفی ۵ درصد و تورم بالای ۴۰ درصد را پشت سرگذاشته ایم.

,

وی به سخنرانی اخیر ترامپ هم اشاره ای کرد و گفت: دنیا ۹ ماه منتظر سخنرانی رئیس جمهور آمریکا بود، که ترامپ با سخنان غیر اخلاقی همه ملت های دنیا را به واکنش واداشت و همه دنیا به محق بودن ایران اعتراف کردند.

,

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: انشالله با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر مطالبات به حق مردم را در بخش های مختلف پاسخگو خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه