اخبار داغ

کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در شاهین دژ برگزار شد+تصاویر

کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در شاهین دژ برگزار شد+تصاویر
صبح امروز کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در حسینیه امام خامنه ای ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام صبح امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ و بسیجیان و نخبگان این شهرستان  کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در حسینیه امام خامنه ای ناحیه شاهین دژ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پیام ,

سرهنگ دوم پاسدار نوبخت عباسیان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ ضمن تقدیر از حضور پرشور بسیجیان و نخبگان در کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر گفت: امروز در لایه های سیاسی کشور یک فقدان و حلقه ی گمشده وجود دارد و آنهم امر به معروف و نهی از منکر است که بایست تقویت شده و به عنوان یک دستورالعمل در زندگی بشر و امت اسلامی نهادینه گردد.

,

وی زندگی و سیره شهدا را که سراسر امر به معروف و نهی از منکر بود ، ارزشمندترین الگو برای تحقق این امر عنوان کرد و افزود: شهدای گرانقدر کلام وحی را با تمام وجود در زندگی خود ساری و جاری ساخته بودند و بهمین خاطر رستگار شدند و در پیشگاه خدای متعال روسفیدند.

,

حجت الاسلام عسگر امامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شاهین دژ وجود امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی را از عوامل برتری امت اسلامی برشمرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر مقدم تر از ایمان برشمرده شده است و با این اوصاف بایست در بحث امر به معروف و نهی از منکر پیشتاز باشیم.

,

وی اظهار کرد: زمانی امر به معروف و نهی از منکر صورت خواهد پذیرفت که امتی واحد و یکپارچه شکل پذیرد و قدرت نزد امت واحد است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه