اخبار داغ

صبح امروز؛

دانش آموزان کوهپایه اصفهان یاوه گویی های ترامپ را محکوم کردند+ تصاویر

دانش آموزان کوهپایه اصفهان یاوه گویی های ترامپ را محکوم کردند+ تصاویر
دانش آموزان دبستان فاطمیه شهر کوهپایه در شرق اصفهان، با محکوم کردن سخنان رئیس جمهور امریکا که با شعار مرگ بر امریکا در آمیخته بود، اعلام انزجار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ انزجار از صحبت های رئیس جمهور امریکا در طیف های مختلف جامعه ملموس و آشکار است و حتی صفوف سنی را شکسته و نسل های مختلف در بیانی واحد متحد شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

صبح امروز دانش آموزان دبستان فاطمیه شهر کوهپایه با محکوم کردن سخنان رئیس جمهور امریکا که با شعار مرگ بر امریکا در آمیخته بود، اعلام انزجار کردند و با به آتش کشیدن پرچم امریکا انزجار خود را عینیت بخشیدند.

,

مدیر دبستان فاطمیه شهر کوهپایه هدف از تشکیل این برنامه را آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با مسائل سیاسی روز ایران و جهان برشمرد و تصریح کرد: انزجار دانش آموزان از تروریسم جهانی و خواسته خود آن ها برای عکس العمل و بی تفاوت نبودن به مسائل کشور علتی بر برپایی این مراسم بود.

,

ام کلثوم عسگری، این برنامه و مراسم را  عکس العملی  به صحبت های نا به جای ترامپ دانست و افزود: ما در کنار سپاه متحد و یک دل در مقابل هر دشمنی که کشورمان را تهدید کند خواهیم ایستاد.

, ,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه