اخبار داغ

یادداشت؛

نقطه سرخط«روایتی نو از برجام»

نقطه سرخط«روایتی نو از برجام»
اکنون با شکست طرح‌های غلط و تنش‌آفرین آمریکا و عربستان در منطقه و آشکار شدن اهداف شوم آنها، به‌جز خود ریاض و همچنین امارات کسی با آمریکا همراهی نخواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شوباد؛مصیب رزاقپور کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی با عنوان «برجام ناکام را کنار بزاریم بدانیم رسالتمان سنگین است» که در اختیار پایگاه اطلاع رسانی شوباد قرار داد نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , شوباد,

وقتی رای آورد نوشتن دیوانه ای از قفس پرید"نوشتن برهم زدن معادلات که اوست ترامپ را میگویم:پیرمرد مو بور مغرور آمریکایی را میگویم او اما طبق معادله پیش رفت ترامپ و البته گاف های خاطره انگیزش در عالم سیاست چهره واقعی شیطان بزرگ را نمایان کرد.

,

هنوز رای نیاورده بود که وعده پاره کردن برجام را می داد. این روزها دوباره بازار برجام داغ است اینبار همه از بدعهدی آمریکا میگوید این یعنی نقطه بر خط...

,

بعد چهار سال هزینه تازه فهمیدیم طرف ما اهل دروغ است. اگر حالا هم به این باور برسیم جای شکر دارد جلوی ضرر هرجا گرفته شود منفعت است.

,

راستی قصه جدید تقابل تضاد ظاهری اتحادیم اروپا آمریکا است. این بازی کاش ما را به خود مشغول نکند.

,

اکنون با شکست طرح‌های غلط و تنش‌آفرین آمریکا و عربستان در منطقه و آشکار شدن اهداف شوم آنها، به‌جز خود ریاض و همچنین امارات کسی با آمریکا همراهی نخواهد کرد.
برجام حداقل 50 ماه اولویت دغدغه های مدیران دولتی بود راستی اگر اینهمه وقت و انرژی و فکر صرف مقاوم سازی اقتصاد میشد منظرتان چرخ های به گل نشسته اقتصاد کمی تکان نمیخورد.

,
,

ترامپ نه تنها از توافق خارج نشده بلکه اعلام کرده، به دنبال اجرای دقیق آن است.» همین یک خط خبر برای زنجیره‌ای‌ها کافی است تا عدم خروج ترامپ از برجام برای گرفتن امتیازات بیشتر را اینگونه بزک کنند و تیتر بزنند و تحلیل نمایند که، «ترامپ هم نتوانست از برجام خارج شود»، «دنیا ترمز ترامپ را کشید»، «برجام ترامپ را متوقف کرد!»، «شکست مشترک ترامپ و دلواپسان»، «آرزوی کاسبان برجام تعبیر نشد. و...!

,

اینکه فرجام برجام چه خواهد شد، در جای خود مسئله‌ای مهم است و تحقق پیش‌بینی‌های رهبر روشن‌ضمیر و آینده‌نگر درباره رفتار آمریکا با این قرارداد نیز شایسته بازخوانی و عبرت‌آموزی است، اما به نظر می‌رسد، مواضع رئیس‌جمهور ایالات‌متحده در قبال ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی، نتایجی بسیار مهم‌تر از کنار گذاشتن یا به قول دونالد ترامپ، «پاره کردن» برجام دارد.

,

رئیس‌جمهور آمریکا در ماه‌های اخیر و به‌خصوص در سخنرانی روز شنبه 22 مهر، ضمن حرکت در مسیر نقض برجام و فشردن هرچه بیشتر گلوی این محتضر، کار بسیار مهم‌تری کرد و آن کنار زدن پرده‌ای است که یک جریان سیاسی و رسانه‌ای در داخل کشور، طی چند سال اخیر همه همت خود را برای نقاشی آن به کار گرفته است.

,

اگر به فرهنگ می پرداختیم امروز کمی تا قسمتی کارمان جلوتر نبود.
قصد ما نقد و ایراد نیست اکنون همه به خط شویم همه سرباز باشیم حالا با حرف های ترامپ دانستیم آمریکا چکاره است وقت تلاش وقت رسیدگی به اوضاع معیشای مردم وقت باور جبهه مقاومت وقت باور خود
برجام ناکام را کنار بزاریم بدانیم رسالتمان سنگین است.

,
,
,

 مصیب رزاقپور

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه