اخبار داغ

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان خبر داد؛

بیش از ۱۴ هزار دانشجو، میهمان دانشگاه پیام نور همدان/۵.۵ متر فضای آموزشی به ازای هر دانشجو

بیش از ۱۴ هزار دانشجو، میهمان دانشگاه پیام نور همدان/۵.۵ متر فضای آموزشی به ازای هر دانشجو
رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان از وجود 14هزارو 500 دانشجو،500 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 13 هزار دانشجو در مقطع کارشناسی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نافع؛ صفی الله صفایی، رییس دانشگاه پیام نوراستان همدان درنشستی که امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد بابیان اینکه خوشبختانه بیشترین قبولی به نسبت تعداد دانشجو متعلق به این دانشگاه بوده است افزود:  3 هزار و 300 نفر ورودی جدید این دانشگاه در مقطع کارشناسی وهمچنین در مقطع کارشناسی ارشد  500 نفر نیز ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

صفایی با بیان اینکه از 23 مهر ماه ثبت نام دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نورآغازشده اظهار کرد: داوطلبان می توانند از 30 مهر ماه در مقطع کارشناسی در سایت سنجش دات او آر جی ، مراجعه کرده و ثبت نام نمایند.

,

 

,

وی به معرفی ویژگی های دانشگاه پیام نورپرداخت و ادامه داد: این دانشگاه دارای 130 نفر عضو هیئت علمی  است که 3 نفر دانش یار، 41 نفر استاد یار و مابقی مربی اند بوده و خوشبختانه بیشترین قبولی به نسبت تعداد دانشجو متعلق به این دانشگاه است.

,

 

,

صفایی اضافه کرد: امکان تعیین محل آزمون از سوی دانشجویان، امکان تحصیل در دورشته،ونبود اجبار برای حضور در کلاس ها از جمله ویژگی های این دانشگاه است.

,

 

,

وی با بیان اینکه در سرانه آموزشی به ازای هر دانشجو 5 و نیم متر مربع فضای آموزشی داریم گفت: همچنین به ازای هر دانشجو 18 مترمربع فضای سبز در این دانشگاه وجود دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه