اخبار داغ

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد؛

کشف بیس از ۳۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سبزوار

کشف بیس از ۳۸۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سبزوار
فرمانده انتظامی سبزوار از کشف بیش از 380میلیون ریال انواع کالای قاچاق در سبزوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد هاشمی صبح امروز در گفت و گو با بصیر سبزوار، با اعلام خبر کشف 386میلیون ریال انواع کالای قاچاق در سبزوار اظهارداشت: این اقلام در بازرسی از یک دفتر باربری در سبزوار کشف و ضبط شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با بیان اینکه کالای قاچاق کشف شده در این دفتر از انواع اقلام مختلف بوده است تصریح کرد: در این بازرسی مامورین نیروی انتظامی توانسته اند 270 کیلوگرم چای، یک دستگاه تلویزیون ۴۳ اینچ، دو هزار لیتر سوخت و ۱۵۰ ثوب البسه قاچاق را کشف کنند.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه در خصوص این پرونده تا کنون دو نفر دستگیر و به مراجع قضایی شهرستان معرفی شده اند تاکید کرد: بازرسی ها در حوزه کشف کالای قاچاق به عنوان یک اصل برای حفظ اقتصاد کشور به صورت متناوب در حال انجام است.

,

 

,

هاشمی در ادامه با بیان اینکه 320کیلومتر از جاده های مواصلتی تحت حوزه استحفاظی شهرستان سبزوار است ادامه داد: تنوع ماموریت های نیروی انتظامی مانعی برای انجام ماموریت های محوله به این نیرو نبوده و خدمتگذاران در نیروی انتظامی مامورت های ویزه را به صورت دقیق انجام خواهند داد.

,

 

,

فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینکه امنیت شهر با بیش از سی واحد گشتی به صورت شبانه روزی تامین می شود تاکید کرد: تیزبینی مامورین نیر.ی انتظامی در این گشتها علاوه بر نا امن کردن فضا برای مخلین نظم و اسایش مردم باعث کشفیات متعد در حوزه ها ماموریتی می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه