اخبار داغ

رئیس ستاد اربعین شاهرود:

موکب شاهرود در کربلا پذیرای 15 هزار زائر اربعین حسینی است/ اسکان روزانه 1500 نفر

موکب شاهرود در کربلا پذیرای 15 هزار زائر اربعین حسینی است/ اسکان روزانه 1500 نفر
رئیس ستاد اربعین شاهرود با اشاره به پذایرایی روزانه 15 هزار اربعین حسینی در موکب مصباح الهدای شاهرود گفت: در اربعین امسال به غیر از پذیرایی از زائران در هر شبانه روز، هزار و 500 زائر در موکب اسکان می یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی رئیس ستاد اربعین شاهرود در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با بیان اینکه موکب این شهرستان در ایام اربعین سال گذشته 165 هزار وعده غذایی بین زائران توزیع کرد گفت: موکب مصباح الهدی در کربلای معلی به مدت سیزده روز در سه نوبت و هر نوبت پذیرای 15 هزار زائران اباعبدالله الحسین از کشورهای مختلف بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار,

وی اظهار کرد: ستاد اربعین شهرستان شاهرود در اربعین امسال نیز علاوه بر تدارک 5 هزار وعده غذایی در هر روز پیش بینی اسکان هزار و 500 زائر را کرده است.

,

رئیس ستاد اربعین شاهرود با بیان اینکه تهیه و دوخت کیسه خواب زائران با همکاری مجمع صنفی خیاطان شاهرود در حال انجام است افزود: برای اسکان زائران در اربعین امسال به هزار و 500 کیسه خواب نیاز است که قیمت تمام شده هر یک کیسه خواب 75 هزار تومان است.

,

سلمانی با اشاره به پیش بینی 16 چشمه سرویس بهداشتی در محل اسکان زائران بیان کرد: این سرویس های بهداشتی اردوگاهی و تاشو و قابل حمل است و هر 4 چشمه بیش از 13 میلیون تومان هزینه دارد.

,

وی تصریح کرد: برای برپایی موکب در سال گذشته و هزینه های آن 500 میلیون تومان برآورد هزینه شده بود که 300 میلیون تومان آن محقق شد و در سال جاری نیز 800 میلیون تومان برآورد هزینه شده است.

,

رئیس ستاد اربعین شاهرود یادآور شد: سال گذشته پس از ایام اربعین خادمان موکب مصباح الهدی شاهرود از بیست و چهارم ماه صفر به مدت چهار روز پذیرای زائران علی بن موسی الرضا علیه السلام بودند و از 16 هزار زائر پذیرایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه