اخبار داغ

دادستان شهرستان مشگین‌شهر:

دادگستری به هیچ کس باج نمی‌دهد/ فیلم زندانی شدن 15 نفر در منزل بزرگنمایی شده است

دادگستری به هیچ کس باج نمی‌دهد/ فیلم زندانی شدن 15 نفر در منزل بزرگنمایی شده است
دادستان شهرستان مشگین‌شهر گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر زندانی شدن 15 نفر در منزل بزرگنمایی شده چرا که تنها دو واحد بودند که به صورت غیر قانونی به باغ همسایه تجاوز کرده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، دادستان مشگین‌شهر در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر زندانی شدن 15 نفر در داخل منزل مسکونی گفت: پخش چنین خبرهایی موجب سوء استفاده رسانه‌های معاند می‌شود لذا قبل از انتشار این خبر می‌بایست دادستانی را در جریان می‌گذاشت تا واقعیت‌های این جریان شفاف سازی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

جعفر رحیم نیا دادستان شهرستان مشگین‌شهر در نشست خبری با بیان اینکه کار در دادگستری خصوصاً دادستانی بسیار زیاد و دشوار است گفت: دادستانی وظیفه سنگینی بر عهده دارد به طوری مبارزه با جرم، اراذل و اوباش، توزیع کنندگان مواد مخدر و مشروبات الکلی و انواع ناهنجاری‌های اجتماعی را برای خود خط قرمز تعیین کرده و به شدت با آن مبارزه می‌کند.

,

 

,

وی افزود: به علت مشغله کاری زیاد در این دادگستری، برخی از کارکنان مجبور هستند حتی در منازل خود به پرونده‌ها رسیدگی کنند چرا که دلخوشی ما در این نهاد قضایی خدمت به مردم این شهرستان و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

 

,

دادستان مشگین‌شهر گفت: امنیت مردم در این شهرستان خط قرمز دادستانی است و در این راستا با هیچ کس شوخی نداریم و متخلفین به اشد مجازات محکوم می‌شود.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: دادستانی به همراه معاون از 10 روز پیش در خصوص تغییر کاربری و تجاوز به حریم جاده‌ای به جد وارد عمل شده و طرح‌هایی که منجر به ورود به حریم جاده می‌شود بررسی و برخورد می‌کند.

,

 

,

وی ادامه داد: دادسرا از سرمایه‌گذارانی که در قالب قانون فعالیت کنند حمایت می‌کند و در مقابل از طرح‌ها و زمین‌هایی که به بهانه سرمایه‌گذاری تصرف می‌شود به جد برخورد می‌کند و اخیراً نیز دو مورد از این طرح‌ها جلوگیری شد هر چند که ممکن است هجمه‌هایی نیز بر دادگستری وجود داشته باشد اما این نهاد تحت هیچ گونه فشار از طرف فرد یا افراد خاص نبوده و نخواهد بود و به هیچ کش باج نخواهد داد.

,

 

,

رحیم نیا در خصوص زمین‌های واگذار به سرمایه‌گذاران گفت: زمین‌های واگذار شده به سرمایه‌گذاران باید کارشناسی شده باشد و از واگذاری زمین‌های گران‌بها به سرمایه‌گذارانی که به جای اجرای طرح ویلا سازی می‌کنند خود داری می‌شود.

,

 

,

دادستان مشگین‌شهر در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر زندانی شدن 15 نفر در داخل منزل مسکونی گفت: پخش چنین خبرهایی موجب سوء استفاده رسانه‌های معاند می‌شود لذا قبل از انتشار این خبر می‌بایست دادستانی را در جریان می‌گذاشت تا واقعیت‌های این جریان شفاف سازی شود.

,

 

,

وی افزود: در چند سال گذشته شخصی باغی به مساحت 1600 متر مربع خریداری کرده و به صورت غیر قانونی این قطعه زمین را به چهار قسمت تفکیک کرده و به چهار نفر فروخته و در عین حال به صورت غیر قانونی ساخت و ساز داشته و در کنار آن درختان نیز قطع شده و به ملک همسایه نیز تجاوز شده است که دو نفر از این افراد راه ورودی را به باغ همسایه باز کرده است.

,

 

,

وی تصریح کرد: در چند سال گذشته فرد محکوم شده و در جریان این پرونده 8 قاضی حکم صادر کرده است و در تلاش برای رفع این مشکل هستیم و صاحب ملک نیز آماده همکاری است.

,

 

,

رحیم‌نیا در پایان ضمن قدردانی از مدافعان حرم که درخارج از مرزهای این کشور از این کشور حمایت می‌کنند گفت: مسئولان قوه قضائیه در همان سنگر مدافعان حرم هستند که در داخل کشور از حقوق ملت ایران دفاع می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه