اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود:

سرانه ورزشی هر شاهرودی 82 سانتی متر مربع است/ فعالیت بیش از 8 هزار ورزشکار سازمان یافته در شاهرود

سرانه ورزشی هر شاهرودی 82 سانتی متر مربع است/ فعالیت بیش از 8 هزار ورزشکار سازمان یافته در شاهرود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود گفت: سرانه ورزشی هر شاهرودی 82 سانتی متر مربع است که این رقم نسبت به سال گذشته 5 سانتی متر مربع رشد یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار مجید محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته تربیت بدنی با اشاره به فعالیت 8 هزار و 747 ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان گفت: این تعداد نشان دهنده استقبال و اهمیت خانواده ها به موضوع ورزش و اماکن ورزشی خوب و تجهیز یافته این شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار ,

وی سرانه ورزشی شهرستان شاهرود را به ازای هر نفر 82 سانتی متر مربع اعلام و اظهار کرد: این عدد نسبت به سال گذشته 5 سانتی متر مربع رشد داشته است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود در تشریح فعالیت های شش ماه این اداره گفت: 25 مورد میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رشته های ورزشی دارت، بسکتبال، هندبال، کوهنوردی و تنیس خاکی از جمله فعالیت های این اداره در شش ماهه اخیر است.

,

محمدی با اشاره به اعزام ورزشکاران شهرستان شاهرود به مسابقات کشوری و رویدادهای جهانی و بین المللی بیان کرد: 85 مورد اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در رشته های ورزشی انفرادی و تیمی و 11 مورد اعزام به رویدادهای بین المللی و جهانی در رشته های ورزشی رزمی، جدو، سه گانه، بدمینتون، ورزش ناشنوایان و دوو میدانی بزرگسالان در شش ماهه اخیر بود.

,

وی با بیان اینکه 9 نفر از ورزشکاران این شهرستان عضو تیم های ملی اواسپرت، بدمینتون، سه گانه و جودو هستند عنوان کرد: 30 نفر دیگر از ورزشکاران این شهرستان نیز در شش ماهه اخیر به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود برگزاری 30 مورد همایش پیاده روی خانوادگی، تاسیس 17 باشگاه خصوصی، برگزاری 8 مورد کلاس ارتقای مربیگری و داوری و حضور 11 تیم ورزشی در لیگ باشگاه های کشور را از دیگر فعالیت های حوزه ورزش شاهرود در شش ماهه اخیر عنوان کرد.

, رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود برگزاری 30 مورد همایش پیاده روی خانوادگی، تاسیس 17 باشگاه خصوصی، برگزاری 8 مورد کلاس ارتقای مربیگری و داوری و حضور 11 تیم ورزشی در لیگ باشگاه های کشور را از دیگر فعالیت های حوزه ورزش شاهرود در شش ماهه اخیر عنوان کرد. ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه