اخبار داغ

رئیس شورای نگهبان استان گلستان:

تخریب خیمه عزاداری در سال 88 در جهت حذف آثار عاشورا بود/حامیان دیروز سازش با صدام امروز طرفدار سازش با آمریکا هستند

تخریب خیمه عزاداری در سال 88 در جهت حذف آثار عاشورا بود/حامیان دیروز سازش با صدام امروز طرفدار سازش با آمریکا هستند
رئیس شورای نگهبان استان گلستان گفت :افرادی که الان می‌گویند بیاییم با آمریکا سازش کنیم ، همان کسانی هستند که بعدفتح خرمشهر به دنبال صلح و سازش با صدام بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ عیسی غلامی مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گلستان که در جمع کارکنان کمیته امداد استان گلستان صحبت می کرد با اشاره به اینکه دشمنان امام حسین (ع) بر ۶ گروه تقسیم می شوند ، اظهارکرد:  گروه اول از دشمنان امام حسین(ع) کسانی هستند که در روز دهم محرم سال ۶۱ هجری آن جنایت عظیم تاریخ را مرتکب شدند و عموماً در مساجد و هیئت ها ومجالس عزا به این گروه پرداخته می‌شود ولی دشمنان امام حسین محدود به این گروه نمی شود و گروه دوم دشمنان کسانی اند که بعد از شهادت امام حسین (ع) تلاش کردند آثار و نمادهای فیزیکی  منتسب به امام حسین (ع) را از بین ببرند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ,

غلامی افزود: منصور عباسی اولین کسی بود که در سال ۱۴۶ قمری دستور تخریب مرقد مطهر سیدالشهدا را داد و بعد از آن هارون بود که دستور داد حرم را شخم زدند ، متوکل عباسی چهار بار دستور تخریب مرقدمطهر امام حسین را داد و شخم زد و آب در آن رها کرد ، وهابیون هم در 1216 قمری به حرم سیدالشهدا حمله کردند و جسارت ها کردند و صدام هم به کربلا و حرم سیدالشهداتعرض کرد.

,

وی تصریح کرد : در کشور ما هم رضاخان قلدر مراسم امام حسین (ع) و عزاداری ها را مورد هجمه قرار داد و مردم را از عزاداری برای سیدالشهدا منع می کرد و در دی ماه ۱۳۸۸ عده ای فتنه گر مزدور بیگانه  درتهران به خیمه ها و مکان عزاداری امام حسین (ع) تعرض کردند و آن فتنه گر امریکایی حمله کنندگان به عزاداران حسینی را ستود و مردم خداجو نامید !! و خطر این گروه از دشمنان سیدالشهدا از خطر گروه اول که امام حسین و یارانش را در روز عاشورا به شهادت رساندند بیشتر است.

,

خطر خشک مقدسان

,

رئیس شورای نگهبان استان به گروه سوم اشاره کرد و گفت : این گروه کسانی اند که چهره امام حسین (ع) را مخدوش کردند و به دنبال این هستند که این واقعه عظیم کربلا و عاشورا را در حد سالگرد و مجلس عزا گرفتن و اشک ریختن محدود کنند و کاری به هدف و رسالت امام حسین (ع) ندارند و این انحراف را در عده ای خشک مقدس می بینیم که سمبل این گروه انجمن حجتیه می‌باشد این گروه خطر بیشتری از گروه‌ای قبلی دارد به خاطر اینکه از داخل شیعه هستند،این گروه با یزیدیان زمان کاری ندارند و در قهقرا و ارتجاع و خواب بسر می برند.

,

غلامی با اشاره به اینکه شهید محسن حججی  یک الگوی عاشورایی است او اهل اشک ، خون و فریاد و قیام حسینی  بود ، خاطرنشان ساخت :گروه چهارم از دشمنان امام حسین که از گروه های قبلی خطرناک تر هستند کسانی هستند که هدف از قیام امام حسین (ع) را تحریف کردند و گفتند امام حسین (ع) به دنبال قدرت طلبی بود کتاب هم نوشتند در دهه پنجاه به اسم کتاب شهید جاوید و یک عنصر انحرافی نوشته که وابسته به بیت منتظری بود  و شهید مطهری و بزرگان ما آن را نقد کردند و خطر گروه چهارم از خطر سه گروه دیگر خیلی بیشتر است.

,

حذف مفاهیم جهاد و مقاومت توسط یک جریان خاص

,

وی با بیان اینکه گروه پنجم از دشمنان امام حسین در پی تخریب ایدیولوژی و اندیشه امام حسین (ع) هستند ، تاکید کرد : در دوره دولت اصلاحات در نشریه صبح امروز که مدیر مسئول آن آقای سعید حجاریان مشاور وقت امنیتی رییس جمهور وقت بود ، اکبر گنجی از نظریه پردازان جریان اصلاحات مقاله ای نوشت و گفت: علت اینکه یزد آمد امام حسین را کشت! بخاطر خشونت طلبی پدرش علی (ع) و جدش محمد(ص) بود ، اگر در جنگ بدر اجداد یزید را نمی کشتند یزد نمی آمد انتقام بگیرد!

,

 رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان گلستان اذعان کرد : در همین سال های گذشته نزدیک در نشریات و تریبون های جریان اصلاحات نوشتند و گفتند: شهادت طلبی یعنی خشونت طلبی و نوشتند علت عقب‌ماندگی کشور ما این است که ما شیعه هستیم و نوشتند حجاب نماد عقب ماندگی است !نوشتند نواب صفوی و امام خمینی خشونت طلبند و احمدکسروی اصلاح طلب است !گفتند و نوشتند:مفاهیم و واژگان زیارت عاشورا را چون مروج خشونت طلبی است تغییر دهیم و واژگان صلح و دوستی و مدارا و سازش را در زیارت عاشورا جایگزین کنیم...!!!!!ا

,

وی گفت : این ها را در روزنامه های خودشان نوشتند و به دنبال این بودند و هستند که مفاهیم شهادت طلبی و جهاد را از قاموس و فرهنگ این کشور خارج کنند. شما دیدید که در کتب درسی بچه های ما این گروه منحرف در پی حذف این مفاهیم هستند چون این اندیشه جهاد و شهادت طلبی بود که باعث پیروزی انقلاب و دفاع مقدس ۸ ساله شد.چون فرهنگ حسینی و شهادت طلبی مانع سلطه مجدد امریکا بر این کشور می شود.

,

غلامی گفت : خطر این گروه از خطرگروه های قبلی به مراتب بیشتر است.

,

ساکتین فتنه هم مقصرند

,

مسئول اسبق حفاظت اطلاعات سپاه گلستان بیان داشت : گروه ششم از دشمنان امام حسین در زیارت وارث به این گروه ششم اشاره شده است:فلعن الله امة قتلتک و لعن الله امة ظلمتک و لعن الله امة سمعت بذالک فرضیت به. خدا لعنت کند آن گروهی را که این جنایت و ظلم  و ستم را دیدند و ساکت ماندند و رضایت دادند به این اتفاقی که افتاد اینها ساکتین در مقابل بزرگترین جنایت تاریخ هستند.

,

غلامی اضافه کرد : مانند ساکتین فتنه ۸۸ که عده‌ای در قبال این همه جنایت ساکت بودند ساکتین امروز همانند کسانی هستند که در عصر و زمانه آنها ،امام حسین (ع) را به شهادت رساندند  و خم به ابرو نیاوردند......شنیدند که به خیمه اباعبدالله جسارت کردند هیچ موضعی نمی گیرند ، ساکتین فتنه مرزی با دشمن ندارند و مقام معظم رهبری بارها از این ها خواستند مرز خود را با دشمن مشخص کنند که نکردند و خطر این گروه از گروه های دیگر کمتر نیست.

,

حامیان سازش با آمریکا همان کسانی اند که دنبال سازش با صدام بودند

,

وی به چند نکته در مورد دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت :  عده ای سازشکار و بزدل بعد از فتح خرمشهر مطرح کردند حال که ما خرمشهر را گرفتیم بیاییم با صدام صلح و سازش  کنیم !!!!! این بز دلان درحالی این حرف را می زدند که 250 کیلومتر از خاک ما در دست صدام بود!  زمانی باید صلح صورت گیرد که هیچ یک از سرزمین ما دست دشمن نباشد دشمن را تعقیب کرده باشیم سیلی زده باشیم و  خسارات وارده را از دشمن ستانده باشیم  و دشمن را از خاک و سرزمینمان بیرون کرده باشیم سپس از موضع قدرت و امنیت با دشمن مذاکره کنیم .جالب است همان افراد الان می‌گویند بیاییم با آمریکا سازش کنیم  همان کسانی هستند که بعدفتح خرمشهر به دنبال صلح و سازش با صدام بودند!!! در حالی که بخش قابل توجهی از سرزمین ما دست صدام بود.

,

غلامی تصریح داشت : تا زمانی که ما بر روی آرمان های عاشورایی ایستادگی کنیم دشمنان ما دست از سر ما برنمی دارند به همین جهت همه می‌گویند اسلام مدیون امام حسین (ع) است و گرنه وضعیت امروز ما معلوم نبود و برای حفظ آن هم باید عناصر عاشورایی اشک و خون و فریاد را با هم داشته باشیم تا بتوانیم در مقابل یزیدیان زمان ایستادگی کنیم یزدیان زمان ما نتانیاهو ، ترامپ است و یزید دیروز اوباما ، بوش کارتر و ریگان بود.

,

وی در پایان گفت : دشمن شناسی خیلی مهم است و درسی که ما از زیارت عاشورا می گیریم دشمن‌شناسی است مقام معظم رهبری فرمودند: که اگر میخواهید بصیرت را در جامعه ایجاد کنید به سه مقوله بپردازید:اول  دشمن شناسی. دوم دوست شناسی. سوم جریان شناسی و ما در این جلسه فراز کوچکی از دشمن شناسی را برگرفته از فرهنگ عاشورا عرض کردیم انشاءالله خداوند توفیق دهد که زندگی همه ما حسینی و مرگ ما هم حسینی باشد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه