اخبار داغ

بیانیه حوزه علمیه امام خمینی(ره) شبستر؛

سلفی خانم نماینده خلاف شرع، عرف و عقل بوده است

سلفی خانم نماینده خلاف شرع، عرف و عقل بوده است
حوزه علیمه امام خمینی(ره) شبستر در بیانیه‌ای اقدام نابخردانه نماینده این شهر که با حضور در میان دستجات و سلفی گرفتن باعث هنجار شکنی شده است را محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، در این بیانیه آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام

,

سپاس و ستایش به درگاه خدای بی همتا و درود و سلام بر ارواح انبیاء و اولیاء، حضرات معصومین علیهم الصلاة و السلام بالاخص روح مقدس و منور حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
ضمن قدردانی از مواضع حکیمانه و عالمانه ائمه محترم جمعه و بیانیه امت انقلابی و ولایتمدار شهرستان شبستر در قبال اتفاقات ناهنجار و خلاف شرع که ناشی از عدم معرفت و هواهای نفسانی می باشد، مطالبی چند به عرض مردم فهیم و داغدار مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت می رساند.

,
,

1-  حضور خانم نماینده در صف شاه حسین گویان و در جمع دسته های عزاداری در میان مردان و سلفی انداختن به هر نیت و دلیلی باشد خلاف شرع و عرف و عقل بوده و قویاً از جانب علماء ، این عمل خلاف محکوم می شود و به این خانم عرض می شود که بیش از این احساسات امت انقلابی و غیرتمند را با این قبیل اعمال ناشایست جریحه دار نکنند در غیر این صورت عواقب آن متوجه خود ایشان و گروه همفکرشان خواهد شد.

,

2-  عده ای پیرو بدعت گذاری و حرمت شکنی خانم نماینده و جهت اجرای مفاد سند ننگین و ذلت بار 2030 به اسم حفظ حقوق شهروندی ، تلاش در اختلاط بین زن و مرد خصوصا در مساجد و مجالس سوگواری امام حسین علیه السلام می کنند. به این دسته از دگراندیشان واداده جامانده مذبذب نصیحت می کنیم دست از اجرای برنامه های دیکته شده از طرف عناصر معلوم الحال بردارند و بدانند که با این قبیل اعمال و رفتارها نمی توانند طرفی ببندند.

,

3-  به مسئولین فرهنگی ورزشی و خصوصا به فرماندار عزیز بعد از عرض خسته نباشید اعلام می کنیم که اجرای برنامه موسیقی آنهم در ایام محرم بنام پیاده روی خانوادگی دون شأن نظام اسلامی و جامعه اسلامی بوده خلاف شرع و عرف می باشد فلذا لازم است در برنامه های مشابه ، مسئولین عزیز دقت فرموده و مطابق حکم شریعت اسلامی و مرام و منطق ائمه اطهار علیهم السلام برنامه ریزی کرده و اجرا نمایند. 

,

به امید اعتلای کلمة الله و سرنگونی و اضمحلال اهل کفر و شرک و انحراف

,

اساتید حوزه علمیه امام خمینی (رحمة الله علیه) وعلماء شهرستان شبستر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه