اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

اجرای ۷۷۰ طرح اقتصادمقاومتی و محرومیت در هرمزگان در حال اجراست

اجرای ۷۷۰ طرح اقتصادمقاومتی و محرومیت در هرمزگان در حال اجراست
فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان افزود: در سطح استان هرمزگان بیش از 770 طرح و پروژه تولیدی، صنایع تبدیلی در قالب طرح های اقتصادی مقاومتی به بسیجیان با مشارکت بسیج سازندگی در سطح شهرستان های استان در دست اجراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار پاسدار رضا ترابی در جمع بسیجیان شهر بندر کوهستک و روستای کرپان شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار آذینی گفت: از مجموع این طرح ها بیش از 400 طرح با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان اجرا شده و 370 طرح دیگر نیز تا پایان سال جاری با اعتباری بالغ بر2 میلیارد و پانصد میلیون تومان اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

وی تصریح کرد:  پرورش مرغ بومی، پرورش شتر مرغ، بز تالی، کشت داربستی ، پرورش زنبور عسل ، تولید قارچ،بلدرچین،صنایع تبدیلی و آبرسانی به روستاهای محروم، ساخت مسجد ، خانه عالم و سرویس های بهداشتی از مهمترین این طرح برشمرد.

,

فرمانده سپاه امام سجاد استان هرمزگان  بیان کرد:امروز بسیج ماموریت دارد در کنار انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی در بخش های تولیدی ،اشتغالزایی پایدار، محرومیت زدایی به مردم در کنار دیگر نهادهای دولتی و انقلابی برای توسعه و پیشرفت جامعه خدمت کند.

,

سردار پاسدار ترابی یادآور شد: در 6 ماهه اول سال جاری برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی بیش از 4 میلیارد ریال اعتبار به بسیجیان و متقاضیان شهرستان سیریک واگذار شده است و تا پایان سال انشالله در صورت استقبال به دو برابر افزایش خواهیم داد.

,

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اضافه کرد: شهرستان سیریک یکی از شهرستان های ممتاز و موفق در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی است که با مشارکت بسیج سازندگی ، بسیجیان و مردم خوب ، نجیب ، ولایتمدار و حافظان تنگه هرمز و دریای خلیج همیشه فارس در راستای اشتغال زایی و محرومیت زدایی گام برداشته اند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه