اخبار داغ

در جلسه گردهمایی رؤسا و دبیران شورای امر به معروف خراسان رضوی مطرح شد؛

تغییر نگرش به امر به معروف جزء کارهای اساسی استان است

تغییر نگرش به امر به معروف جزء کارهای اساسی استان است
استاندار خراسان رضوی گفت: تغییر نگاه و نگرش به اصل مترقی امر به معروف و نهی از منکر از جمله کارهای انجام شده در استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از محراب خبر، سیدعبدالله ارجاعی، امروز  در جلسه گردهمایی رؤسا و دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی، اظهار کرد: در حوزه فرهنگی اولین فرهنگسرای امر به معروف کشور در مشهد است و اولین مرکز آموزش این فریضه نیز در مشهد تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محراب خبر,

 

,

وی با اشاره به اینکه در زمینه پژوهش و تحقیق کارهای خوبی پیرامون امر به معروف و نهی از منکر انجام شده است، بیان کرد: جشنواره مفلحون یکی از کارهای قابل اتکا برای این فریضه است و باید این فرهنگ در بین مردم شکل گیرد که «نباید بگوییم باید خوب باشیم، بلکه باید بگوییم مثل فلان فرد رفتار کنیم».

,

 

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی یادآور شد: بیش از چهار کتاب در زمینه امر به معروف تهیه شده و کتاب ضابطین امر به معروف نیز به رشته تحریر درآمده و بیش از ۱۸ تشکل امر به معروف تشکیل شده است.

,

 

,

ارجاعی عنوان کرد: فعالیت های زیادی در حوزه امر به معروف در فضای مجازی داریم، عنوان کرد: حوزه امر به معروف به هشت گروه تقسیم شده و به صورت تخصصی کار انجام می دهند و البته فعالیت های ستاد مرهون اعضای این ستاد است که در رأس آن نماینده ولی فقیه و استاندار قرار دارند.

,

 

,

در ادامه این مراسم علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، تصریح کرد: تغییر نگاه و نگرش به اصل مترقی امر به معروف و نهی از منکر از جمله کارهای انجام شده در استان است.

,

 

,

وی با بیان اینکه دعوت به خدا و خیر ریشه کار امر به معروف است، یادآور شد: انسان در جریان زندگی بایستی خود را با اصول مقایسه کند که چنانچه این مهم محقق نشود قطعا به انحراف کشیده می شویم.

,

 

,

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: امر به معروف در ذهن عده ای به چند تار مو محدود شده است؛ اما این در حالی است که باید در حوزه مبارزه با فساد، امر به معروف را گسترش داد.

,

 

,

وی تأکید کرد: باید در نظر داشته باشیم که در اثر بی توجهی به مفاسد اداری نارسایی در جامعه ایجاد می شود.

,

 

,

رشیدیان بیان کرد: صحیفه سجادیه که به نام زبور آل محمد معروف است، متأسفانه در بین بسیاری از ما آن گونه که باید، مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

,

 

,

استاندار خراسان رضوی ضمن تشکر از آستان قدس به منظور قرار دادن نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در کتابخانه ها، بیان کرد: این کتاب‌ها و همچنین رساله حقوق امام سجاد(ع) که اثری بی نظیر و داروی شفا بخش جامعه اسلامی است، باید در جامعه رواج یابد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در قسمتی از دعای مکارم اخلاق به این مهم اشاره شده است که «به دستم کارهای خیر جاری ساز» که این بند باید مرد توجه مسئولان قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه