اخبار داغ

در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد دولت آباد آمده است؛

ایران متجاوزان را برای همیشه در گور تاریخ دفن خواهد کرد

ایران متجاوزان را برای همیشه در گور تاریخ دفن خواهد کرد
بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد در بیانیه ای سخنان ترامپ را محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد در بیانیه ای سخنان ترامپ را محکوم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

این بیانیه به شرح زیر است: 

,

« تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی شاهد و گویای استقامت و اراده مردمانی است به سترگی دماوند، به شکوه الوند و به جاودانگی خلیج فارس. مردمانی که با دل هایی متجلی از نور الهی، دیدگانی روشنی گرفته از محبت چهارده نور مقدس، سر بر آسمان ساییده و در برابر ظلم و ناپاکی و تجاوز، کمان آرش در دست گرفتند و درفش کاویانی. و چه مضحک است که مردانی با سایه های کوتاه و اندیشه هایی حقیر به خود جرات گستاخی می دهند.

,

ایران بزرگ اسلامی همواره زادگاه شیرمردان و شیرزنانی است که در بزنگاه های مهم، عزم و اراده یک ملت را به رخ جهانیان کشانده اند. چه در عرصه دموکراسی نظیر انتخابات و چه در عرصه دفاع از هویت و میهن خویش چون دفاع مقدس.

,

ایران بزرگ اسلامی اکنون در پرتو عنایات خاصه امام عصر (عج) و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و با پشتیبانی ارتش توانا و سپاه مقتدر و با تکیه بر اراده آهنین ملت قدرتمند تر و دست نایافتنی تر از همیشه است.

,

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با صدای رسا ضمن محکوم کردن سخنان دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به دولتمردان آمریکا و رژیم خونخوار صهیونیست یادآوری می کند که ایران یکپارچه و متحد، متجاوز نبوده، نیست و نخواهد بود اما متجاوزان را برای همیشه در گور تاریخ دفن خواهد کرد. اعلام می کند که پیوند ملت و نیروهای نظامی و انتظامی ناگسستنی است. و هشدار می دهد که این خلیج برای همیشه فارس خواهد ماند.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه