اخبار داغ

رئیس اتحادیه خبر داد:

صدور ۱۵۰ اخطار به واحدهای عرضه کننده پوشاک متخلف در اراک

صدور ۱۵۰ اخطار به واحدهای عرضه کننده پوشاک متخلف در اراک
رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک گفت: ۱۵۰ اخطار در اجرای طرح برخورد با واحدهای عرضه کننده پوشاک متخلف در اراک داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر مددی رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک، در گفتگو با خبرنگار اراک امروز؛ در خصوص طرح برخورد با واحدهای عرضه کننده پوشاک متخلف در اراک، گفت: بر اساس ابلاغیه، طرح برخورد با واحدهای صنفی پوشاک متخلف با هماهنگی دستگاه قضایی و با همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و نمایندگان اتحادیه‌های صنفی در شهریور و مهرماه جاری در اراک اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

مددی اظهار کرد: در بازرسی های صورت گرفته حدود ۱۵۰ مورد اخطار به واحدهای صنفی که پوشاک نامتعارف، پوشاک خارجی، مانتوهایی پشت نویسی شده و … عرضه می کردند داده شده است.

,

رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک با بیان اینکه با جدیّت تخلفات حوزه صنفی پوشاک را پیگیری می کنیم ادامه داد: ظرف چند روز آینده، بازرسی مشترک از واحدهای صنفی که اخطار دریافت کرده اند انجام خواهد شد.

,

وی ادامه داد: درصورتی که واحدهای عرضه کننده پوشاک موارد تخلف را برطرف نکرده باشند با جریمه و پلمب مواجه می شوند.

,

رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک با اشاره به اینکه لباس و پوشاک مهمترین نشانه فرهنگی ، بارزترین و مشخص ترین مظهر قومی و بهترین وسیله انتقال نشانه فرهنگی است بیان کرد: با واحدهایی که بخواهند با موارد تخلف فرهنگ جامعه را تخریب کنند برخورد جدی خواهیم کرد.

,

مددی خاطر نشان کرد: اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک اراک با یک هزار و ۱۰۰ عضو لباس فروش و تولیدکننده لباس و پوشاک به صورت عمده و خرده فروش فعالیت دارد؛۲۰۰ واحد از این تعداد در حوزه شال و روسری فعالیت دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه