اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد دلیجان خبر داد:

فعالیت ۴۵ هنرمند خوشنویس در دلیجان/ارتقاء انجمن خوشنویسی شهرستان

فعالیت ۴۵ هنرمند خوشنویس در دلیجان/ارتقاء انجمن خوشنویسی شهرستان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دلیجان از فعالیت ۴۵ هنرمند خوشنویس در شهرستان دلیجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید صادقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دلیجان به مناسبت هفته خوشنویسی(۲۱ الی ۲۷ مهرماه) در گفتگو باخبرنگار پیام دلیجان گفت: در سطح شهرستان حدود ۴۰ هنرمند خوشنویس و هنرجو داریم که توسط پنج استاد به عنوان مربی اداره می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

 صادقی به ارتقاء انجمن خوشنوسی دلیجان از تک سرپرستی به شورایی اشاره کرد و افزود: انجمن خوشنویسان دلیجان تا قبل از هفته خوشنویسی به صورت تک سرپرست اداره شده بود، به دلیل افزایش هنرمندان و اساتید مدرک ممتاز خوشنویسی دلیجان به پنج نفر و با پیگیری های صورت گرفته از هفته خوشنویسی انجمن به صورت شورایی اداره خواهد شد.

,

وی با تاکید بر اینکه اداره انجمن به صورت شورایی کیفیت انجمن را افزایش خواهد داد اظهار کرد: البته در این شورا تقسیم وظایف انجام شده و مهدی اصلانی به عنوان سرپرست شورای انجمن معرفی شده است.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دلیجان در خصوص جایگاه خوشنویسی دلیجان در استان گفت: متاسفانه به دلیل عدم ارتباط بین انجمنهای استان و شهرستانها ارزیابی جایگاه مشکل است.

,

صادقی اضافه کرد: به دلیل ضعف انجمن خوشنویسان استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برنامه، همایش و یا مسابقات استانی برای خوشنویسان وجود ندارد که هنرمندان بتوانند یکدیگر را محک بزنند.

,

وی با اشاره به اینکه هنرمند خوشنویس با خلق یک اثر مفهوم خاصی را در آن اثر برجسته می کند، بیان کرد: در برخی آثار نیز هدف عمده هنرمند جذب مخاطب با استفاده از جنبه های زیبایی شناسی است یا اینکه فقط مهارت خوشنویسی هنرمند با استفاده از آن اثر به مخاطب منتقل می شود.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دلیجان مهمترین برنامه‌های این هفته را در شهرستان کتابت هنرمندان خوشنویس با موضوع میهن اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: از همه هنرمندان و هنردوستان و مردم دلیجان دعوت می شود در این مراسم کتابت که عصر چهارشنبه ۲۶ مهر ماه در مجتمع فرهنگی غدیر برگزار می شود شرکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه