اخبار داغ

در جلسه معارفه استاندار مرکزی مطرح شد

تحقق خودکفایی با سرمایه گذاری در ظرفیت های داخلی/کارشکنی مافیای خودرو در قرارداد ساوه با شرکت فرانسوی

تحقق خودکفایی با سرمایه گذاری در ظرفیت های داخلی/کارشکنی مافیای خودرو در قرارداد ساوه با شرکت فرانسوی
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:دولت باید به ظرفیت های استان مرکزی توجه ویژه داشته باشد،با سرمایه گذاری بر روی ظرفیت ها ی هر منطقه در کشور می توان به خودکفایی داخلی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه استاندار مرکزی گفت: امروز شاهد حضور قدرتمند جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا هستیم  و مسیر سربلندی به لطف خداوند برای ملت ایران فراهم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

دری نجف آبادی اظهار کرد: امیدواریم که زمینه ساز تحول عظیم تربیتی، فرهنگی، اجتماعی و ... ایران در منطقه و سطح بین المللی باشیم.

,

وی ادامه داد: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی شاهد تشییع پیکر شهدای مدافع حرم در شهرستان اراک هستیم که رسالت بزرگی را بر گردن همه ما گذاشته اند.

,

امام جمعه اراک اظهار کرد: امیدوایم دولت داوازدهم در همه عرصه ها با تلاش و کوششی که انجام می دهد عزت و سربلندی را برای ملت ایران رقم بزند.

,

وی با تقدیر از مواضع رئیس جمهور در برابر اظهارات ترامپ و تجزیه طلبی کردستان عراق بیان کرد: باید با قدرت در برابر توطئه های دشمنان در برابر تجزیه طلبی ها ایستادگی کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا با سخنرانی احمقانه خود بعد از ۳۹ سال از انقلاب آبروی کشورش را برد و پیش بینی امام (ره) در خصوص اینکه آمریکا شیطان بزرگ است و آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند را محقق کرد.

,

دری نجف آبادی با اشاره به اینکه دشمنان کینه توز به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند ادامه داد: باید با ایجاد اتحاد و همدلی زمینه توطئه های دشمنان را از بین ببریم.

,

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه دولت باید به استان مرکزی به عنوان استان امام(ره)، استان ۶۲۰۰ شهید و قطب صنعتی کشور به صورت ویژه نگاه کند افزود: انشاءلله با یک برنامه ریزی شاهد تحولی عظیم در سطح استان باشیم.

,

وی ادامه داد: استان مرکزی با داشتن بیش از سه هزار واحد صنعتی و ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری توان صادرات ۱.۵ میلیارد تومانی را در سال دارد.

,

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه دولت باید به تجهیز و توسعه محورهای مواصلاتی توجه ویژه ای داشته باشد گفت: متاسفانه به موضوع توسعه خطوط ریلی کمتر توجه شده است در حالی که با توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی و راه اندازی قطارهای با سرعت بیش از ۳۰۰ کلیومتر  می توان حمل و نقل ایمن را برای مردم فراهم کرد.

,

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه هر منطقه دارای مزیت های بالقوه ای است خاطرنشان کرد: با سرمایه گذاری بر روی این ظرفیت ها می توان به خودکفایی داخلی رسید.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی:

,

کارشکنی مافیای خودرو سازی در سرمایه گذاری شرکت فرانسوی در ساوه

,

 منصوری رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: هر چند آقازاده را هیات دولت به عنوان استاندار مرکزی انتخاب کرد ولی مجمع نمایندگان هم با بررسی حوزه عملکرد آقازاده از عملکرد وی در بخش های مختلف راضی بود.

,

منصوری با اشاره به اینکه با تفرقه نمی توان به اهداف و برنامه های مدنظر دست یافت افزود: برای اینکه بتوانیم در برابر دشمنان بایستیم باید اتحاد و تعامل داشته باشیم.

,

وی با تاکید بر اینکه شرایط موجود شرایط سختی است ادامه داد: باید با برنامه ریزی و هدفگذاری از منابع محدودی که در اختیار داریم حداکثر استفاده را ببریم.

,

نماینده مردم ساوه و زرندیه با اشاره به اینکه ۹۰ درصد بودجه استان از طریق صنعت تامین می شود افزود: برای اینکه بتوانیم بودجه عمومی را تامین کنیم باید صنایع را تقویت و حمایت کنیم.

,

منصوری به کارشکنی هایی که توسط یکی از شرکت های خودرو سازی برای محقق نشدن قرارداد شرکت فرانسوی در ساوه می شود اشاره ای کرد و گفت: متاسفانه مافیایی که در شرکت های خودرو سازی وجود دارد اجازه نمی دهند این قرارداد اجرایی شود.

,

وی با اشاره به اینکه شرکت فرانسوی تا کنون مبالغ فراوانی را برای این قرارداد هزینه کرده است افزود: با دستور رئیس جمهور قرارداد دوماه ای برای انجام کارها انجام شده بود که یکشنبه ۲۳ مهرماه به پایان رسید که مجددا برای یک هفته تمدید شد.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی بیان کرد: در صورتی که این قرارداد به نتیجه نرسد موضوع را به مجلس خواهم کشاند.

,

وی، ایجاد شش هزار فرصت شغلی، ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و فراهم شدن ۱۰۰ هزار فرصت شغلی برای قطعه سازی را از مزیت های این سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: اجازه نخواهم داد که این قراداد توسط برخی از مافیای خودرو به نتیجه نرسد و حقی از مردم شهرستان و استان ضایع شود.

,

استاندار جدید استان مرکزی:

,

راهکارهای فوری برای رفع مشکلات صنعت استان نیاز است/از ظرفیت همه احزاب به شرط همسو بودن با اهداف اعتدالی دولت استفاده می کنم

,

آقازاده استاندار مرکزی استاندار جدید استان مرکزی به مراسم تشییع شهدای مدافع حرم در اراک اشاره کرد و گفت: بسیار خرسند هستم که کار خودم را با شرکت در مراسم شهدا آغاز خواهم کرد.

,

آقازاده اظهار کرد: استاندار اعتدالی دولت روحانی هستم و معتقدم هرجا که اعتدال برقرار باشد اختلاف در آن جایی نخواهد داشت.

,

وی ادامه داد: به منظور رشد و توسعه استان از همه ظرفیت ها در تمام احزاب و سلیقه های سیاسی به شرط همسو بودن با اهداف اعتدالی دولت استفاده خواهم کرد.

,

استاندار استان مرکزی به سخنان اخیر ترامپ اشاره کرد و افزود: هیچ کس در دنیا نمی توانست چهره پاک و سازنده سپاه را به دنیا آنگونه که هست به نمایش بگذارد که با موضع گیری احمقانه ترامپ تمام توجه ها به سپاه پاسداران و دستاوردهای امنیت آفرین آن در منطقه جلب شد.

,

آقازاده رسانه ها و مجمع نمایندگان استان مرکزی را از جمله ظرفیت های خوب استان مرکزی برای پیشبرد اهداف عنوان کرد و گفت:  از این ظرفیت های سازنده برای توسعه هر چه بیشتر استفاده خواهد شد.

,

وی به مشکلات برخی از واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و ادامه داد: راهکارهای فوری برای رفع مشکلات صنعت استان نیاز است.

,

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه حل مشکلات کارگری و بازنگری و حساسیت نسبت به واگذاری واحدهای صنعتی بزرگ از اولویت هاست افزود: رئیس جمهور در جلسه هیات دولت به وزرای مربوطه دستور حل مشکلات کارگری را صادر کرد.

,

photo_2017-10-18_12-54-32 photo_2017-10-18_13-49-52 photo_2017-10-18_13-49-57 photo_2017-10-18_13-50-08 photo_2017-10-18_13-50-10

, photo_2017-10-18_12-54-32, photo_2017-10-18_12-54-32, photo_2017-10-18_13-49-52, photo_2017-10-18_13-49-52, photo_2017-10-18_13-49-57, photo_2017-10-18_13-49-57, photo_2017-10-18_13-50-08, photo_2017-10-18_13-50-08, photo_2017-10-18_13-50-10, photo_2017-10-18_13-50-10,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه