اخبار داغ

واکنش مسئولان دلوار به خبر صدور فیش های نجومی برق

واکنش مسئولان دلوار به خبر صدور فیش های نجومی برق
مسئولان بخش دلوار به خبر صدور قبض های نجومی در شهر و بخش دلوار واکنش نشان دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ با توجه به انتشار خبر  موج نارضایتی  مردم بخش دلوار از صدور قبوض های نجومی برق جلسه بررسی مشکلات برق و قبوض برق شهر و روستاهای بخش دلوار با حضور بخشدار و ریاست ادارات برق دلوار و چغادک در بخشداری دلوار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از سپاس؛ ,

حسن درویشی بخشدار دلوار با تشکر از خدمات ادارات یاد شده گفت: با احداث پست برق در روستای جائینک در سالهای آتی مشکل کاهش ولتاژ برق شهر و روستاهای بخش دلوار حل می شود.

,

وی در این نشت با مدیران برق دلوار و چغادک تاکید کرد: در یک ماه گذشته اعتراضاتی درباره مبالغ قبوض برق به بخشداری و در سایت های محلی واصل شده است که نیاز است مدیران مربوطه با هماهنگی و همکاری دهیاران در روستاها نسبت به این امر پاسخگویی را داشته باشند.

,

وی افزود: توسعه شبکه برق روستاهای گورک که از درخواستهای جدی اداره برق چغادک است و در دستور کار قرار گیرد.

,

, ,

درویشی در ادامه بیان داشت: مسئولان ادارات برق دلوار و چغادک به صورت کاملا جدی معضل صدور فیش های نجومی برق در بخش دلوار را تا یک ماه آینده بررسی و سپس مشکلات مردم این بخش را برطرف می کنند.

,

وی تصریح کرد: مدیران برق دلوار و چغادک نیز آمادگی خود را برای پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات به وجود آمده اعلام نمودندو کسانی که اعتراض و مشکلات فیش های برق در بخش دارند به صورت حضوری به اداره برق دلوار مراجعه نمایند تا مشکلات آنها برطرف شود.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه