اخبار داغ

«اعطا» از جزئیات دیدار امروز اعضای شورای شهر با رئیس مجلس می‌گوید؛

لاریجانی رویکرد مثبتی نسبت به شورای پنجم دارد / برگزاری جلسه بین کمیسیون‌های هم‌ارز شورای شهر و مجلس

لاریجانی رویکرد مثبتی نسبت به شورای پنجم دارد / برگزاری جلسه بین کمیسیون‌های هم‌ارز شورای شهر و مجلس
سخنگوی شورای شهر تهران، ری و تجریش رویکرد لاریجانی نسبت به شورای پنجم را مثبت دانست و گفت: جلسات آینده به صورت کارشناسی‌تر برگزار خواهد شد و کمیسیون‌های هم‌ارز با یکدیگر جلسه می‌گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اعطا در گفت‌وگو با تهران نیوز در ارتباط با دیدار امروز اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شورا درخواست‌هایی مبنی بر دیدار با سران سه قوه مطرح کرده است و دیدار با دکتر لاریجانی در واقع نخستین جلسه از این سلسله نشست‌ها بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز,

وی به جزئیات این نشست اشاره و مطرح کرد: با توجه به اینکه شورای شهر تهران در واقع شورای پایتخت است و مقیاس مسائل هم مقیاس ملی می‌باشد، برخی از مسائل شهر را باید در سطوح حاکمیتی مطرح کرد و این تعاملات در سطوح حاکمیتی جزو ملزومات است.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ادامه داد: روسای شش کمیسیون مسائل و مطالب مورد نظر خودشان را از زاویه‌ای که به مجلس مربوط است،‌ با رئیس مجلس مطرح کردند و سپس هم دکتر لاریجانی نکات بسیار دقیقی را بیان کرد.

,

اعطا رویکرد لاریجانی نسبت به شورای پنجم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فضای مهیا و مناسبی برای تعاملات بعدی فراهم است و امیدواریم که به زودی شاهد نتایج مثبت این تبادل نظرها باشیم.

,

وی در ارتباط با عمده‌ موارد مطرح شده از طرف اعضای شورا بیان داشت: مسائل حوزه درآمدی و درآمد پایدار، مدیریت یکپارچه حوزه شهری، مسائل ارتقاء کیفیت زندگی، حوزه حمل و نقل و مسائل حوزه محیط زیست نظیر آلودگی هوا از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در پاسخ به این سوال که «آیا این جلسات ادامه‌دار خواهد بود؟» ، تصریح کرد: جلسات آینده به صورت کارشناسی‌تر برگزار خواهد شد و کمیسیون‌های هم‌ارز با یکدیگر جلسه می‌گذارند.

,

اعطا در پایان در ارتباط با تاریخ برگزاری جلسه اعضای شورای پنجم با سران قوه‌های قضائیه و مجریه ابراز داشت: ما درخواست داده‌ایم و مکاتبه‌های لازم هم صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه