اخبار داغ

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور:

بیش از 100 هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی در منطقه ترشیز وجود دارد

بیش از 100 هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی در منطقه ترشیز وجود دارد
معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: بیش از 41 میلیون بیمه‌شده تأمین اجتماعی در کشور وجود داردکه بیش از 100 هزار بیمه‌شده از این تعداد از منطقه ترشیز هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مهدی درخشان در حاشیه بازدید از بیمارستان خاتم‌الانبیاء خلیل‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ارتقاء درمانگاه تأمین اجتماعی کاشمر به پلی کلینیک و افزایش ظرفیت به تخصصی و شبانه‌روزی کردن این درمانگاه نیز از برنامه‌های اصلی سفر به منطقه ترشیز بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی بابیان اینکه این طرح مصوب و به هیئت‌مدیره تأمین اجتماعی ارسال شد و امیدواریم که تا پایان سال به نتیجه برسد، خاطرنشان کرد: خلیل‌آباد جزو برنامه اصلی سفر نبود ولی در بازدیدی که از بیمارستان خاتم‌الانبیاء خلیل‌آباد صورت گرفت امیدواریم بتوانیم با این بیمارستان همکاری لازم را داشته باشیم.

,

 

,

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی کشور در ادامه تصریح کرد: بیش از 41 میلیون بیمه‌شده تأمین اجتماعی در کشور وجود داردکه بیش از 100 هزار بیمه‌شده از این تعداد از منطقه ترشیز هستند که شایسته ارائه هرگونه خدمتی هستند.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه ارتقاء کیفیت خدمات و توجه به نقاط محروم نیز از رویکردهای اصلی سازمان تأمین اجتماعی کشور است، بیان کرد: بیشترین تلاش سازمان تأمین اجتماعی در نقاط محروم کشور صورت می‌گیرد.

,

 

,

رضا خطایی همچنین در این بازدید بابیان اینکه اداره تأمین اجتماعی خلیل‌آباد در حال حاضر استیجاری است، تشریح کرد: امیدواریم با همکاری و مساعدت سازمان تأمین اجتماعی، ساختمانی درخور شأن این اداره و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی احداث شود.

,

 

,

وی با اشاره به آزمایشات ماده 90 قبل از استخدام بیمه‌شدگان در کارگاه‌های تحت پوشش تأمین اجتماعی، عنوان کرد: اکثر بیمه‌شدگان خلیل‌آباد برای انجام این آزمایشات به شهرستان هم‌جوار مراجعه می‌کنند.

,

 

,

رئیس تأمین اجتماعی خلیل‌آباد بابیان اینکه رفت‌وآمد برای بیمه‌شدگان به کاشمر دشوار است، ابراز کرد: تقاضا داریم با همکاری شبکه بهداشت و درمان آزمایشات ماده 90 در خود شهرستان انجام شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه