اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

ضرورت آشتی با آداب نانوشته توسعه در کشور/ همه شهرها در کمربندی به نام حاشیه نشینان محاصره شده اند

ضرورت آشتی با آداب نانوشته توسعه در کشور/ همه شهرها در کمربندی به نام حاشیه نشینان محاصره شده اند
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه با گفتن و حرف، نمی شود بلکه در امر توسعه همه مسئول بوده و باید آداب نانوشته توسعه را یاد بگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، جهانبخش محبی نیا در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور میاندوآب با بیان اینکه باید رشته های علوم انسانی از گرد و خاک و خستگی که بر وجود آنها نشسته بیرون بیاید، اظهار کرد: دنیا آرام نمی گیرد مگر اینکه جویبارها و دریاهای علم همه جا را فراگرفته و شهرهای دانشگاهی بوجود آید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی به مدیریت شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: اشتباه بزرگی داشتیم این بود که نسبت به مدیریت شهری و روستایی توجه نداشتیم و همه آنها در کمربندی به نام حاشیه نشینان گرفتار شده اند.

,

وی با بیان اینکه هرکسی وظیفه و نقش خود را دارند، افزود: اگر جامعه همگام و همراه با دولت ها و جلوتر از آنها برای حل مشکلات جامعه تلاش نکند، ما هرگز به توسعه نخواهیم رسید.

,

محبی نیا با اشاره به اینکه هرکس سر کار می آید، ۷۰ درصد هزینه اش صرف مسائل حاشیه ای می شود، تصریح: بدون همگامی و همراهی جامعه نمی توان به توسعه رسید و لذا باید جامعه را برای توسعه باید آماده کرد.

,

وی اظهار کرد: خیلی از ما علم وحدت به دست می گیریم ولی عملکرد ما خلاف وحدت است و خیلی از ما به اسم معلم صحبت می کنیم ولی فضای یادگیری را از بین می بریم.

,

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از مواقع این چه نگاهی است که وقتی مثلا شما می خواهید کاری را انجام دهد که به صرفه و صلاح عموم است ولی من به خاطر اینکه به اسم فلانی تمام نشود، جلوی  این کار را می گیرم.

,

نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید آداب نانوشته توسعه را یاد بگیریم، تصریح کرد: توسعه با گفتن، نمی شود بلکه در امر توسعه همه مسئول هستند.

,

وی خطاب به دانشجویان گفت: علم بدون ایمان و ایمان بدون علم به هیچ دردی نمی خورد و هر دوی اینها باید در کنار هم باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه