اخبار داغ

رنگ آشفتگی بر سیمای شهر بابلسر

رنگ آشفتگی بر سیمای شهر بابلسر
شهر گردشگرپذیر بابلسر، به دلیل توقف سواری‌های برون شهری فریدونکنار، بهنمیر و بابل در میدان اصلی شهر، بسیاری از مواقع به ویژه در تعطیلات که بار ترافیکی شهر افزایشی قابل توجه می‌یابد، آشفتگی در تردد و گره‌های ترافیکی زیادی را به خود می‌بیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشهدسر، مدت‌هاست با مصوب شدن انتقال ایستگاه‌های سواری بین شهری از داخل به خارج از شهرها در راستای کاهش بار ترافیکی و تردد بی‌مورد سواری‌های بین شهری در بسیاری از شهرهای استان، تا حدود زیادی آرامش به چهره آشفته شهرها بازگشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر,


اما متاسفانه در شهر بابلسر، اجرای این قانون، به دلایلی نامعلوم مسکوت مانده است.

,
,


باید توجه داشت، شهر گردشگرپذیر بابلسر، به دلیل توقف سواری‌های برون شهری فریدونکنار، بهنمیر و بابل در میدان اصلی شهر، بسیاری از مواقع به ویژه در تعطیلات که بار ترافیکی شهر افزایشی قابل توجه می‌یابد، آشفتگی در تردد و گره‌های ترافیکی زیادی را به خود می‌بیند.

,
,


مشکلات ترافیکی و تجمع خودروهای سواری برون شهری در میادین اصلی شهر باید به عنوان یک مسئله مدیریت شهری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

,
,


اما باوجود ممنوعیت توقف سواری‌های برون شهری در محدودۀ میدان شهربانی و میدان گل، مسئولان مربوطه به ویژه راهنمایی و رانندگی از کنار آن به سادگی عبور کرده و اقدام قابل قبولی انجام نمی‌دهند.

,
,


به طور مثال توقف خودرو دور میدان شهربانی ممنوع است اما سواری‌های بابل، روبروی شبکه بهداشت را به عنوان یک پاتق درآورده‌اند؛ همین امر باعث آشفتگی بسیاری بر سیمای شهر بابلسر شده است.

,
,


منتظر اقدام مسئولان مربوطه در این زمینه هستیم.

,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه