اخبار داغ

مدیر آموزش وپرورش میامی:

بیش از 50 درصد مدارس میامی بالای 30 سال قدمت دارند

بیش از 50 درصد مدارس میامی بالای 30 سال قدمت دارند
مدیر آموزش وپرورش شهرستان میامی گفت: بیش از 50 درصد فضای آموزشی این شهرستان قدمت بالای ۳۰سال دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس صائمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی در حاشیه افتتاح  پروژه آموزشگاه برکت با مشارکت بنیاد برکت در روستای نام نیک شهرستان میامی در گفتگو با خبرنگار میامی جوان گفت: این دومین پروژه ای است که از محل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در سطح شهرستان میامی ساخته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میامی جوان, میامی جوان, میامی جوان,

وی با بیان اینکه نوسازی مدارس وساخت وسازها در استان به شکل جدی در حال  پیگیری است، گفت: ضمن اینکه  فضای آموزشی جدید در سطح شهرستان ساخته شده اما با این حال عمرمفید بسیاری از مدارس میامی تمام شده و بیش از 30 سال از ساخت آن می گذرد.

,

صائمی افزود: بیش از 50 درصد از مدارس شهرستان میامی عمر مفید آن تمام شده وما نیازمند کمک خیرین ومسئولان برای تخریب و بازسازی این مدارس هستیم.

,

مدیر آموزش وپرورش شهرستان میامی به پروژه های که توسط خیرین در سال های اخیر ساخت شده، اشاره کرد وگفت: در سال گذشته پروژه خیرساخت آموزشگاه حضرت زینب(س) در حسین آباد افتتاح و همچنین پروژه 3 کلاس شهدای حسین آباد کلید خورده که این پروژه مرحله سفت کاری آن به اتمام رسیده است.

,

وی بابیان اینکه با وجود افتتاح مدرسه برکت هنوز ما در نام نیک مدرسه دو شیفته داریم، افزود: دانش آموزان دو مدرسه به دلیل کمبود فضای آموزشی در یک فضا آموزش می بینند که این منطقه نیازمند ساخت مدرسه ای دیگر است.

,

, ,

42 آموزشگاه در میامی استانداردسازی شده است

, 42 آموزشگاه در میامی استانداردسازی شده است, 42 آموزشگاه در میامی استانداردسازی شده است,

ابوالفضل دربانی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در خصوص احداث مدرسه جدید با توجه اینکه هنوز در روستای نام نیک شاهد کمبود فضای آموزشی هستیم در گفتگو با خبرنگار میامی جوان، گفت: اگر دهیاری زمین دیگری که استانداردهای مارا تامین کند در اختیار ما قرار دهد، ساخت آموزشگاه جدید را در این روستا شروع خواهیم کرد که دیگر در این روستا شاهد مدرسه دو شیفت نباشم که ما قول 50 درصد اعتبار ملی را در این خصوص می دهیم.

, میامی جوان, میامی جوان, میامی جوان,

وی همچنین به خدمات دولت از سال 92 تا کنون در میامی اشاره کرد وگفت:  9 پروژه با 25 کلاس درس و 42 آموزشگاه استاندارسازی شده درشهرستان  میامی با اعتباری بالغ بر 5 ملیاردو 500 میلیون تومان درحوزه ساخت وساز فضاهای آموزشی هزینه شده است که با توجه به مشکلات اعتباری این هزینه کرد چشم گیر است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه