اخبار داغ

انتخاب ۵ اثر برتر از میان ۱۵۰ آثار فاخر جشنواره فضای مجازی و رسانه/ ضرورت حضور در فضای مجازی با تاکید مقام معظم رهبری

انتخاب ۵ اثر برتر از میان ۱۵۰ آثار فاخر جشنواره فضای مجازی و رسانه/ ضرورت حضور در فضای مجازی با تاکید مقام معظم رهبری
قالیچی گفت: مطابق گفته های مقام معظم رهبری و تاکید بر ضرورت حضور در فضای مجازی باید در این راستا حرکت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، فرزان قالیچی در اختتامیه اولین جشنواره فضای مجازی و رسانه و کنگره شهدای دانشجوی با تکریم از جایگاه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: سردارانی چون باکری ها، چمران ها، حججی ها و نومی گلزارها که در دامان این جامعه رشد و پروش یافتند برای امنیت جامعه به سوی جبهه ها شتافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در این بین چه بسیار بودند دانشجویانی که به میدان شهادت رفتند و توامان در عرصه علم و عمل نیز سرآمد همگان شدند و از آنجا که شهدا  برای اسلام، مردم و کشورشان میروند دین آنها بر گردن جامعه و دولت و کشور است تا با زنده نگه داشتن یاد و آرمانهایشان دین خود را به شهدا ادا کنند.

,

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با تاکید بر لزوم ضرورت حضور صحیح در فضای مجازی بیان کرد: این ضرورت حضور در فضای مجازی به اندازه ای است که مقام معظم رهبری میفرمایند که اگر رهبر کشور نبودم قطعا رئیس فضای مجازی میشدم.

,

وی افزود: تصویب اجرای جشنواره استانی، تدوین آیین نامه اجرایی جشنواره، پیشنهاد برگزاری این جشنواره در سطح ملی و دیدار با خانواده شهدا از جمله فعالیت های صورت گرفته است.

,

قالیچی با اشاره به آثار ارسالی به این جشنواره نیز عنوان کرد: صد و پنجاه اثر فاخر در این جشنواره پذیرفته شد که در این بین شانزده اثر برگزیده و پنج اثر به عنوان برتر دست یافتند.

,

وی در پایان با بیان جملاتی از شهید قلم سید مرتضی آوینی به احترام خانواده شهدا به خانواده شهدای مدافع حرم شهید حججی،نومی گلزار و طالبی تعظیم کرد.

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه