اخبار داغ

جانشین قرارگاه ثارالله (ع) در گردهمایی بزرگ میثاق مطرح کرد؛

جهانیان بدانند پاسداران انقلاب تا آخر پای انقلاب ایستاده‌اند

جهانیان بدانند پاسداران انقلاب تا آخر پای انقلاب ایستاده‌اند
جانشین قرارگاه ثارالله (ع) گفت: ما به همراه تمام کسانی که برای سپاه زحمت کشیده‌اند، به دشمنان اعلام می‌کنیم که ایستاده‌ایم و پشت سر رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمان ایشان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از تهران نیوز ، سردار اسماعیل کوثری لحظاتی پیش در گردهمایی بزرگ میثاق که با حضور پرشور رزمندگان سپاه اسلام اظهار داشت: خوشحالم که در جمع رزمندگان قدیمی و عزیز تهران اعم از لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام و لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله وسلم و ۲۳ خاتم‌الانبیاء صلی‌الله علیه و آله وسلم و همه رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم حضور دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز, تهران نیوز,

وی گفت: طی نشستی که با عزیزان در این مدت زمان اخیر داشتم، قرار بر این شد که ما با این جلسه که گردهمایی رزمندگان عزیز تهران است، نشست‌هایی داشته باشیم که نخستین نشست ما با امروز مصادف شد. خیلی هم تبلیغات نکردیم و ان‌شاء الله امیدوارم که این گردهمایی «میثاق» مانند همان گردهمایی‌های قبل و بعد از دفاع مقدس به‌ویژه گردهمایی مدرسه عالی شهید مطهری باشد.

,

جانشین قرارگاه ثارالله علیه‌السلام افزود: متاسفانه این نشست‌ها که در گذشته هم برگزار می‌شد، مدتی قطع شد اما مجدد تصمیم گرفتیم که با همان روحیه دوران دفاع مقدس این نشست‌ها را برگزار کنیم و ادامه دهیم.

,

وی عنوان کرد: ما به همراه تمام کسانی که برای سپاه زحمت کشیده‌اند، به دشمنان اعلام می‌کنیم که ایستاده‌ایم و پشت سر رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمان ایشان هستیم.

,

سردار کوثری بیان داشت: ما در آینده چنین مراسماتی را دقیق‌تر برگزار می‌کنیم و ادامه خواهیم داد و از نظر عزیزان در جهت بالابردن کیفیت این مراسم نظر خواهیم گرفت.

,

وی ادامه داد: متاسفانه این نشست‌ها که در گذشته هم برگزار می‌شد، مدتی قطع شد اما مجدد تصمیم گرفتیم که با همان روحیه دوران دفاع مقدس این نشست‌ها را برگزار کنیم و ادامه دهیم.

,

جانشین قرارگاه ثارالله علیه‌السلام گفت: ما به همراه تمام کسانی که برای سپاه زحمت کشیده‌اند، به دشمنان اعلام می‌کنیم که ایستاده‌ایم و پشت سر رهبر معظم انقلاب و گوش به فرمان ایشان هستیم.

,

وی تاکید کرد: ما در آینده چنین مراسماتی را دقیق‌تر برگزار می‌کنیم و ادامه خواهیم داد و از نظر عزیزان در جهت بالابردن کیفیت این مراسم نظر خواهیم گرفت.

,

سردار کوثری اظهار داشت: در سال ۵۸ که در این پادگان مستقر شدیم تا برای ختم قائله پاوه اعزام شویم، آن زمان عمر پاسداران را متوسط چهار ماه عنوان می‌کردند و همه می‌دانستند که برای چه آمده‌اند.

,

وی ادامه داد: آن‌ها برای شغل نیامده بودند. قسم می‌خورم که تمام عزیزان پاسداری که باقی ماندند و ولی امر مسلمین را یاری کردند، هیچ موقع پاسداری از انقلاب را برای خودشان شغل ندانستند و این عامل اصلی موفقیت سپاه بود.

,

جانشین قرارگاه ثارالله علیه‌السلام در پایان تصریح کرد: ما با کسی رودربایستی نداریم و تا آخر هم ایستاده‌ایم. این روزها که رئیش جمهور آمریکا شاخ و شونه می‌کشد، ما گرد هم آمدیم تا آن‌ها بدانند که رزمندگان پیشکسوت هنوز هم در کنار جوانان عزیز حضور دارند و ما این را امروز در عمل نشان دادیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه