اخبار داغ

چهارمین سمپوزیوم بین المللی جوانان و ثروت آفرینی در اصفهان آغاز به کار کرد

چهارمین سمپوزیوم بین المللی جوانان و ثروت آفرینی در اصفهان آغاز به کار کرد
چهارمین سمپوزیوم بین المللی جوانان و ثروت آفرینی با شعار«طوفان استارت آپ ها جهش به سوی آینده» با حضور ماریو دوتسنکو نماینده سازمان ملل در ایران و جوانان فعال اقتصادی در سالن همایش های بین المللی اتاق بازرگانی اصفهان آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان صبح امروز در  آیین افتتاحییه چهارمین سمپوزیوم بین المللی جوانان و ثروت آفرینی گفت: محور برگزاری این رویداد ارایه الگوهای شبکه سازی موفق بین المللی و ارتقای دانش و تکنولوژی در کلاس جهانی برای جوانان فعال اقتصادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امیر کشانی افزود: دوره های قبلی این سمپوزیوم به محوریت آموزش، شبکه سازی جوانان و صادرات اختصاص یافته بود و در دوره چهارم رویکرد بین المللی شدن فعالیت های اقتصادی جوانان بویژه استارت آپ ها مورد توجه قرار گرفته است .

,

وی اضافه کرد: روز نخست رویداد به بازدید شرکت کنندگان از مجتمع فولاد مبارکه ،گروه صنعتی انتخاب ،شرکت مپنا، شهرک علمی و تحقیقاتی، شرکت پگاه و اصفهان سیتی سنتر اختصاص یافت.

,

وی  افزود: در روز دوم  چهار کارگاه  تخصصی جایگاه اپلیکیشن ها در توسعه کسب و کار نوین، آینده پژوه در جایگاه تجارت خارجی  و بازاریابی شبکه ای و شبکه سازی با حضور متخصصان و جوانان فعال اقتصادی برگزار می شود .

,

کشانی  اظهار کرد: در روز سوم سمپوزیوم سه کارگاه تخصصی بازیابی اطلاعات و اسناد سازمان ملل، ساختار و تکنیک های معرفی ایده به سرمایه گذار و چگونگی ثبث نمایندگی خارجی در ایران  برگزار می شود.

,

رییس کمیسیون آموزش اتاق بازرگانی اصفهان خاطر نشان کرد: چهاردهمین دوره رویداد در مسیر موفقیت با حضور اسدالله عسگراولادی صادرکننده نمونه و نخبه کارآفرینی جهان اسلام در روز دوم این رویداد برگزار می شود.

,

رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: اصفهان مملو از جوانان با انگیزه و توانمندی است که با خلاقیت و کارآفرینی می توانند علاوه بر توسعه فردی زمینه توسعه اقتصادی و فرهنگی استان اصفهان را فراهم کنند و این رویداد تلاش می کند که جوانان را به کارآفرینی و ثروت آفرینی از طریق ایده و طرح های نوین کسب و کار تشویق کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه