اخبار داغ

معاون فرماندار چناران:

۱۲ پایگاه اقتصاد مقاومتی روستایی در چناران ایجاد می‌شود

۱۲ پایگاه اقتصاد مقاومتی روستایی در چناران ایجاد می‌شود
معاون فرماندار شهرستان چناران گفت: به‌منظور کوتاه‌سازی فرایند سرمایه‌گذاری و ایجاد کسب‌وکار در سطح روستاهای شهرستان چناران، ۱۲ پایگاه اقتصاد مقاومتی در ۱۲ روستا ایجاد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران، ولی قلیچی، امروز در جشنواره غذاهای سنتی و آثار دستی بانوان روستای رادکان با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در این روستای تاریخی و گردشگری، اظهار داشت: بهترین سرمایه ما، مردم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

وی با تأکید بر لزوم استفاده از سرمایه‌ها و داشته‌ها در اقتصاد گفت: پویایی اقتصاد خانواده نیازمند مشارکت همه اعضای خانواده به‌ویژه بانوان و زنان است.

,

 

,

وی با اشاره به این نکته که خوشبختانه در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به توسعه روستایی شده است، ادامه داد: منظور از توسعه روستایی، توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار، ساکن شدن و عدم مهاجرت خانوارهای روستایی به شهرها و حاشیه شهرها است و خوشبختانه در حوزه تسهیلات و صدور مجوزهای لازم، شرایط خوبی در این خصوص مهیا است.

,

 

,

 قلیچی با تأکید بر اهمیت معرفی رادکان به‌عنوان یک‌قطب گردشگری، بیان داشت: توجه به حوزه بانوان و مشارکت اجتماعی آنان ضروری است. یکی از عوامل درآمد روستاییان زنان روستایی است. بانوان روستا وند باید کمک کنند تا اقتصاد پایداری برای خانواده‌ها ایجاد شود.

,

 

,

معاون فرماندار شهرستان چناران خاطرنشان کرد: در ۱۲ روستای شهرستان چناران پایگاه اقتصاد مقاومتی با دبیری بخشدار، نماینده تام‌الاختیار فرماندار و اعضای شورای روستا، دهیار و سایر مسئولین مرتبط با ستاد اقتصاد مقاومتی ایجاد می‌شود که ان‌شالله اولین پایگاه، در رادکان ایجاد خواهد شد.

,

 

,

وی تصریح کرد: در این پایگاه اقتصاد مقاومتی، تصمیمات لازم و فرایندهای که باید طی شود که یک سرمایه‌گذاری در روستا انجام شود، کوتاه می‌شود و با توجه به پتانسیل‌های موجود در روستا تصمیمات لازم گرفته می‌شود تا بستر و زمینه اجرای آن فراهم می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه