اخبار داغ

فرماندار اردستان:

۳۰ مشترک پرمصرف آب روستایی اخطار قطع انشعاب دریافت کردند

۳۰ مشترک پرمصرف آب روستایی اخطار قطع انشعاب دریافت کردند
فرماندار اردستان گفت: ۳۰نفر از مشترکان آب روستایی در خصوص مصرف بیش از حد سرانه اخطار دریافت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ فرماندار اردستان امروز  در جلسه منابع آب در فرمانداری اردستان اظهار کرد: با توجه به اینکه باید کلیه چاه های آب به کنتور هوشمند مجهز شود اداره آبفا  اردستان نسبت به یک مورد از چاههای آب خود اقدام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

علیرضا غیور گفت: با مساعدت اداره منابع آب کنتورها ی هوشمند و مخصوص بر روی چاه های آب شرب اداره های آب شهری و روستایی نصب می شود.

,

وی افزود: اداره آب اردستان با توجه به هزینه 60میلیون ریالی کنتورها با برنامه ریزی انجام شده نسبت به کنتور دار شدن کلیه چاههای خود در صورت تأمین تخصیص اقدام خواهد کرد.

,

غیور با بیان اینکه نسبت به 30نفر از مشترکین آب روستایی در خصوص مصرف بیش از حد سرانه خود اخطار داده شده است، تصریح کرد: با توجه به پرت47 درصدی که در آب وجود دارد این مقدار با توجه به اخطارها کاهش پیدا خواهد کرد.

,

فرماندار اردستان تاکید کرد: با توجه به تأمین آب با قیمت گزاف برای روستائیان آن هم با تانکر اما شاهد هستیم که در بعضی مکانها از آب شرب برای مصارف غیر ضرور استفاده می کنند.

,

وی با توجه به وضعیت آب کنونی شهرستان خاطرنشان کرد: مصرف آب در قسمت شهری قابل قبول بوده اما در مصرف آب روستایی مسائل رعایت نمی شود که با برنامه ریزی و با جدیت باید به این موضوع رسیدگی شود.

,

غیور همچنین اعلام کرد: مقدمات انتقال آب فاز دوم استان که از طرف نطنز به اردستان انجام خواهد شد فراهم شده و با 165 کیلومتر طول مسیر و اعتبار 300 میلیارد ریالی که در حال حاضر 70 میلیارد ریال آن تامین شده اجرا خواهد شد.

,

عضو شورای اسلامی شهر اردستان اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از 14 هکتار فضای سبز که در اردستان وجود دارد سرانه فضای سبز هر نفر 9 متر بوده که پنج هکتار آن در حال حاضر از آب لوله کشی قطره ای آبیاری می شود.

,

علیرضا شریف زاده گفت: با توجه به طرحی که برای آبرسانی فضای سبز در دست بررسی است، 40 درصد از فضای سبز موجود شهر اردستان را پوشش داده که این کار مستلزم 90 درصد لوله گذاری و 10 درصد بصورت قرقابی خواهد بود.

,

عضو شورای اسلامی شهر اردستان همچنین تاکید کرد: طرح جدا سازی آب شرب شهری و آب خام شهری در دست بررسی است تا با استفاده از نظر مشاوران تخصصی این کار در آینده نزدیک انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه