اخبار داغ

اخبار انتظامی استان؛

سارق موبایل شهروندان اصفهانی دستگیر شد/ توقیف محموله میلیاردی کابل برق در شهرضا

سارق موبایل شهروندان اصفهانی دستگیر شد/ توقیف محموله میلیاردی کابل برق در شهرضا
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یک سارق حرفه ای موبایل و کشف ۱۵ گوشی تلفن همراه سرقتی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یک سارق حرفه ای موبایل و کشف 15 گوشی تلفن همراه سرقتی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سرهنگ حسن یاردوستی اظهار کرد: درپی وصول شکایاتی مبنی بر سرقت موبایل شهروندان در یکی از مناطق شهر اصفهان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

,

وی افزود: ماموران با تشکیل چند اکیپ عملیاتی و گشت های انتظامی موفق شدند سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

,

رئیس پلیس مرکز استان اصفهان بیان کرد: فرد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به سرقت 15 دستگاه گوشی تلفن همراه و یک دستگاه موتورسیکلت از شهروندان اعتراف کرد.

,

برادران سوداگر مرگ دستگیر شدند
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف مقدار 33 کیلو و 300 گرم حشیش در بازرسی از دو دستگاه کامیون کشنده متعلق به دو برادر سوداگر مرگ خبرداد.

, برادران سوداگر مرگ دستگیر شدند, برادران سوداگر مرگ دستگیر شدند,
,

سرهنگ سید تقی حسینی گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند دو سوداگر مرگ در حال انتقال مقداری مواد افیونی از شرق کشور به اصفهان می باشند که وارد عمل شدند.

,

وی افزود: دو دستگاه تریلر متعلق به این سوداگران مرگ شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف شدند.

,

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این دو سوداگر مرگ برادر بودند، بیان کرد: در بازرسی از از دو خودروی آنان مقدار 33 کیلو و 300 گرم حشیش کشف شد .

,

انهدام باند سارقان احشام با 350 راس دام سرقتی
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از دستگیری اعضای یک باند سه نفره سارقان احشام در بخش میمه این شهرستان و کشف 350 رأس دام سرقتی خبر داد.

, انهدام باند سارقان احشام با 350 راس دام سرقتی, انهدام باند سارقان احشام با 350 راس دام سرقتی,
,

سرهنگ رجبعلی مختاری گفت : ماموران فرماندهی انتظامی بخش میمه شهرستان شاهین شهر حین گشت زنی و سرکشی از دامداری های این منطقه به یک دستگاه کامیونت ایسوز و یک سواری پراید مشکوک و آنها را متوقف کردند.

,

وی با اشاره به اینکه کامیونت حامل تعداد 78 راس دام بود افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد این افراد احشام را از یک دامداری سرقت کرده بودند و قصد فرار داشتند که دقت وسرعت عمل ماموران مانع از این سرقت شد .

,

این مقام انتظامی بیان کرد: دام های سرقتی به مالک آنها بازگردانده شد و سه سارق دستگیر شده به سرقت 350 راس دام طی هفت مورد سرقت از دامداری های شهرستان شاهین شهر اعتراف کردند.

,

مختاری اذعان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

,

توقیف محموله میلیاردی کابل برق در شهرضا 
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک محموله کابل برق به ارزش دو میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

, توقیف محموله میلیاردی کابل برق در شهرضا , توقیف محموله میلیاردی کابل برق در شهرضا ,
,

سرهنگ محمد حسین بابا کلانی گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کشنده اسکانیا که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

,

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون 150 کارتن کابل برق خارجی کشف شد که راننده آن مدارک مثبته گمرکی را ارائه نداد

,

سرهنگ بابا کلانی با اشاره به دستگیری راننده در این رابطه بیان کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال اعلام شده است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه