اخبار داغ

انتقاد فرماندار پارس آباد از نبود پزشک متخصص و دستگاه MRI در این شهرستان

انتقاد فرماندار پارس آباد از نبود پزشک متخصص و دستگاه MRI در این شهرستان
فرماندار پارس آباد مغان از نبود پزشک های متخصص و دستگاه ام ار آی (MRI) در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، اکبر صمدی امروز در آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم بیمارستان ارس پارس آباد با اشاره به آمار تصادفات فوتی و جرحی در جاده های مواصلاتی شهرستان پارس آباد، خواستار افزایش تخت های آی سی یو (ICU) در بیمارستان های این شهرستان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, آران مغان,

وی با قدردانی از راه اندازی بخش جراحی لاپاراسکوپی و رادیولوژی در بیمارستان ارس پارس آباد، ایجاد بخش NICU (بخش مراقبتهای ویژه نوزادان) و بکارگیری پزشکان متخصص و توسعه فضا و تجهیزات بیمارستان ارس را از اصلی ترین مطالبه افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی شهرستان عنوان کرد.

,

فرماندار پارس آباد همچنین از نبود دستگاه ام ار آی (MRI) و پزشک های متخصص در بخشهای مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان انتقاد کرد و افزود: باید برای رفع مشکل اشخاصی که از قشر ضعیف جامعه بوده و دچار بیماری شدید هستند چاره ای اندیشیده شود.

,

نیک سیرت، مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل نیز از تجهیز مراکز درمانی به تجهیزات پزشکی پیشرفته و انجام بهسازی فضای فیزیکی خبر داد و گفت: در راستای خدماتی دهی بهتر به بیماران شمال استان اردبیل، بیمارستان ارس شهرستان پارس آباد به هتلینگ ارتقاء می یابد.

,

وی ضمن تشکر از زحمات دکتر دیندار، انتصاب دکتر شاهی زارع را به سمت رئیس جدید بیمارستان ارس تبریک گفت و برای او و سایر کارکنان خدوم مجموعه آرزوی توفیقات روز افزون کرد.

,

در این مراسم، از زحمات 4 ساله امین دیندار اسکویی قدردانی و شاهی زارع به عنوان رئیس جدید بیمارستان ارس شهرستان پارس آباد مغان معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه