اخبار داغ

رونمایی از ۲ مستند جدید در آستانه اربعین

رونمایی از ۲ مستند جدید در آستانه اربعین
معاون استان‌های صداوسیما گفت: معاونت امور استانها با مدیریت سیمای استانها و مشارکت و اجرای ٣٣ مرکز صداوسیما ١٣٠٠٠ دقیقه معادل ٢٤٠٠ ساعت راش و فیلم اصلی در قالب دو مستند ٧٥ دقیقه ای تولید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دارابی معاون سازمان صدا و سیما در اینستاگرام خود نوشته است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امروز دوشنبه ٢٤ مهرماه ٩٦ از ساعت ١٠ صبح تا ١٥ همراه با جمعی از مدیران و کارشناسان به تماشا و بازبینی دومستند بلند درباره راهپیمایی بزرگ اربعین نشستم.

,

«غریبانه» کار مصطفی رزاق کریمی دانش آموخته معماری از اتریش و مستندساز نامی کشور و «پرچم‌های برافراشته» به کارگردانی بیات ترک و تهیه کنندگی احسان رجبی مستدساز و عکاس مشهور جنگ و دفاع و مقاومت. کاری نو و بی بدیل در سینما و تلویزیون کشور.

,

برای نخستین بار معاونت امور استانها با مدیریت سیمای استانها و مشارکت و اجرای ٣٣ مرکز صداوسیما ١٣٠٠٠ دقیقه معادل ٢٤٠٠ ساعت راش و فیلم اصلی در قالب دو مستند ٧٥ دقیقه ای در مدت یک سال تولید شده است و به لطف امام حسین (ع) در آستانه اربعین رونمایی و از شبکه های داخلی و خارجی صداوسیما و سایر شبکه های کشورهای اسلامی پخش خواهد شد. توضیحات بیشتر را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

,

, ,

تصاویر من را با رزاق کریمی و احسان رجبی می بینید. احسان گفت: با هرکس عکس انداخته شهید شده و چه فرجام شایسته ای است اگر نصیب من شود. اللهم ارزقناه...

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه