اخبار داغ

مشعل مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای فاروج روشن شد

مشعل مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای فاروج روشن شد
مسابقات ورزشی درون مدرسه شهرستان فاروج با حضور مسئولین در دبستان شهید ربیعی به‌صورت رسمی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فاروج من؛ فرماندار شهرستان فاروج با اشاره حضور مسئولین هیئت‌های ورزشی شهرستان فاروج گفت: این‌گونه برنامه‌ها فرصت‌های مناسبی است تا استعدادیابی دانش آموزان توسط هیئت‌های مختلف ورزشی اداره ورزش و جوانان انجام‌گرفته و قهرمانان آینده تربیت شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فاروج من,

هادی رجایی نیا با تأکید بر اینکه ساعت تربیت‌بدنی نباید کم‌اهمیت جلوه کند گفت: اهمیت تربیت‌بدنی نباید از دیگر درس‌ها کمتر گرفته شود، ورزش و درس باید در کنار همدیگر باشند و اگر بخواهیم درست فکر کرده و درس بخوانیم باید حتم به لحاظ بدنی از سلامتی کامل جسمی برخوردار باشیم.

,

وی ورزش کردن را بهترین و مؤثرترین راهکار برای سلامت جسم و روح دانسته و خاطرنشان کرد: خوشبختانه معلمین ورزش ما امروز تحصیل‌کرده‌های رشته تربیت‌بدنی هستند ازاین‌رو باید به این امر توجه بیشتری داشته باشند، همچنین خیلی از ورزش‌ها گروهی است و باید به‌عنوان یک تمرین برای انجام کارهای گروهی از آن نهایت استفاده صورت بگیرد.

,

, ,

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان فاروج در حاشیه این مراسم اظهار داشت: با رشد 5 درصدی مدارس هدف، پیش‌بینی می‌شود این مسابقات در 42 آموزشگاه شهری و روستایی در تمام مقاطع تحصیلی با جمعیت دانش‌آموزی 3 هزار و 800 نفر، اجرایی شود.

,

مجید معتمدی ورزش را کلید اصلی موفقیت دانسته و افزود: با داشتن برنامه‌ریزی ورزشی در طول زندگی سلامتی و نشاط را به خود هدیه می‌دهیم. ورزش باید جزئی از برنامه‌های دائمی ما باشد و قطعاً نقش آن در تمام قسمت‌های مختلف زندگی بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

,

, ,

, ,

 

,

پایان خبر./77

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه