اخبار داغ

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء:

پاسخ ما به آمریکا تنها یک سیلی نیست/ اجازه هیچ گونه توهینی به ملت ایران را نخواهیم داد

پاسخ ما به آمریکا تنها یک سیلی نیست/ اجازه هیچ گونه توهینی به ملت ایران را نخواهیم داد
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه بر اساس روانشناسی رفتاری رفتار و سخنان آمریکا تحت تأثیر ترس است و دشمن ترس را لمس کرده است، بیان کرد: اجازه هیچ گونه توهینی به ملت ایران را نخواهیم داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دیارباران»، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی عصر امروز در یازدهمین یادواره ۱۱۴ شهید عاشورایی ویژه شهدای اطلاعات عملیات استان گیلان در گلزار شهدای رشت ضمن ابراز ارادت نسبت به شهدای ۸سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای هسته ای، اظهار کرد: استان گیلان با وجود اینکه هزاران کلیومتر از جبهه های دفاع مقدس دور بود اما خود را همپای استان های مرزی قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی با بیان اینکه شهدای اطلاعات سربازان گمنام‌ امام زمان(عج)هستند، گفت: ۱۱۴ شهید اطلاعات عملیات استان گیلان با میانگین سنی بین نوجوان تا میانسال بوده و در مظلومیت به شهادت رسیده اند.

,

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به مجموعه نیروهای اطلاعات عملیات، اذعان کرد: نیروهای اطلاعات عملیات در مقیاس کوچکتر مانند یک خانواده هستند و در قبل و بعد از هر عملیاتی مانند چراغ قوه ای هستند که مجهولات عملیات را تبدیل به دانسته ها می کنند.

,

امیرسرتیپ اسماعیلی با بیان اینکه سپاه و ارتش در کنار یکدیگر و تحت فرمان رهبر معظم‌انقلاب هستند، افزود: ارتش و سپاه هیچ گونه مشکلی با یکدیگر ندارند و تنها در رشادت ها، شهادت ها و دریدن سینه دشمنان نظام‌جمهوری اسلامی ایران که قصد توهین به مقدسات این مرز و بوم را دارند از هم سبقت می گیرند.

,

وی در تشریح ویژگی های دوست و دشمنان استکباری، بیان کرد: کسی که منافع خود را بر منافع ملی و مذهبی ترجیح می دهد دشمن نیست دوست ماست و کسی که منافع خود را بر حیات و زندگی دیگران ترجیح می دهد دشمن ماست.

,

امیرسرتیپ اسماعیلی با بیان اینکه کسی که منافع کثیف و نجس خود را بر زندگی دیگران ترجیح می دهد و میهمان می آید و میزبان می ماند دشمن است، افزود: آمریکا به فرموده بنیان گذار انقلاب اسلامی شیطان بزرگ است و با ورود به قاره آمریکا و سپس کشورهای دیگر مانند عراق میهمان بودند که میزبان باقی ماندند.

,

**هنوز پس از ۳۵سال بعد از انقلاب ۲۰۰هزار خانواده عزادار شهدای خود هستند

, **هنوز پس از ۳۵سال بعد از انقلاب ۲۰۰هزار خانواده عزادار شهدای خود هستند,

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به مذاکره به آمریکا، اذعان کرد: دست دادن و لبخند زدن به هیچ بهانه ای با آمریکا واجب نیست چرا که دست ما خاکریز و سلاح ماست و هنوز پس از ۳۵سال انقلاب ۲۰۰هزار خانواده عزادار شهدای خود هستند.

,

وی با بیان اینکه شهید حججی زمانی که بین چند سگ داعشی قرار داشت لبخند به لب داشت، بیان کرد: شهدا و رزمندگان ما لبخند به لب داشتند و نیروهای دریایی آمریکا زمانی که توسط نیروهایی متخصص دریایی ما گرفتار شدند با وجود اینکه به آنها احترام ‌گذاشتیم و پذیرایی کردیم اشک‌ می ریختند.

,

امیرسرتیپ اسماعیلی با اشاره به خباثت آمریکا که در هر جای جهان پای منابع استراتژیک و زیرزمینی، آب و... به میان باشد حضور دارد، گفت: آمریکا ابتدا پایگاه نظامی زده سپس پایگاه سیاسی و بعد درصدد گسترش فرهنگ آمریکایی خود خواهد بود.

,

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه سیاست ما دیانت ما است، بیان کرد: دین ما از سیاست جدا نیست و حاضر به ظلم به حیات دیگران نیستیم و حیات خود را به زندگی جمعی دیگر ترجیح نخواهیم داد.

,

** پاسخ ما به آمریکا تنها یک سیلی نیست

, ** پاسخ ما به آمریکا تنها یک سیلی نیست,

امیرسرتیپ اسماعیلی با اشاره به تفاوت نظام جمهوری اسلامی ایران با آمریکا، گفت: آمریکا باید بداند هر چقدر بیشتر ما رو تحریم کند به نابودی خود نزدیک تر است چون ایدئولوژی آمریکا خونریزی و جنگ است و باید بداند شاید شروع کننده جنگ باشد ولی خاتمه جنگ نخواهد بود.

,

وی با بیان اینکه پاسخ یک سیلی برای ما تنها یک‌چک نخواهد بود، تصریح کرد: نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و ملت ایران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و با کلکسیونی از موشک ها پاسخ کوچکترین شیطنت آمریکا را خواهد داد.

,

** اجازه هیچ گونه توهینی به ملت ایران را نخواهیم داد

, ** اجازه هیچ گونه توهینی به ملت ایران را نخواهیم داد,

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه بر اساس روانشناسی رفتاری رفتار و سخنان آمریکا تحت تأثیر ترس است و دشمن ترس را لمس کرده است، بیان کرد: اجازه هیچ گونه توهینی به ملت ایران را نخواهیم داد.

,

امیرسرتیپ اسماعیلی لزومی ندارد که توهین و هر کمپینی که راه می اندازند را رسانه ای کرده و پخش کنیم و هرکس در سمت خود تفکر سیاسی خود علنا اعلام کند، بیان کرد: برخی افرادی که در بخش های مختلف نظامی، شبه نظامی، سیاسی، حزبی و... هستند می گویند اسرائیل حمله می کند بهتر است کمی هوشمندانه حرف بزنند.

,

وی تصریح کرد: برخی وزارت خانه ها مانند یکی از مسئولین در وزارت بهداشت صحبت و نظراتی می دهند که گفتنش صحیح نیست مثلا می گویند ملت ایران افسردگی دارند، مگر افسرگی فقط در ایران است؟ در سایر کشورها خووکشی های فجیعانه و رفتارهای سوء روانی رخ می دهد.

,

** عده ای به تذکرات سال 92 رهبر معظم انقلاب در خصوص بدعهدی های آمریکا توجه نکردند

, ** عده ای به تذکرات سال 92 رهبر معظم انقلاب در خصوص بدعهدی های آمریکا توجه نکردند,

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ضمن تشکر از موضع گیری های رئیس جمهور، اذعان کرد: موضع گیری های رئیس جمهور مناسب بود ولی مقام‌معظم رهبری در سال ۹۲ درباره بدعهدی آمریکا تذکراتی درباره آمریکا داده بود که گوش نکردند.

,

به گزارش «دیارباران»، یازدهمین یادواره ۱۱۴شهید عاشورایی ویژه شهدای اطلاعات عملیات استان گیلان عصر امروز در گلزار شهدای رشت با حضور امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی، سردار محمدعبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان، مسئولان کشوری و لشکری خانواده معظم شهدا و ارادتمندان شهدا برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه