اخبار داغ

به همت بهزیستی کوهپایه انجام شد؛

اجرای دو برنامه آموزشی همزمان با هفته سلامت و بهداشت روان در شهر کوهپایه

اجرای دو برنامه آموزشی همزمان با هفته سلامت و بهداشت روان در شهر کوهپایه
اداره بهزیستی کوهپایه در اقدامی کیفی و به روز، به مناسبت هفته سلامت و بهداشت روان با حضور دانش آموزان دو برنامه آموزشی را به مرحله اجرا رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛هدف بهداشت روان یا سلامت روانی، رسیدن به آرامش و رضایت باطن است. در مکتب متعالی اسلام آموزه هایی داریم که در رسیدن به این هدف می تواند بسیار مؤثر باشد، برای مثال آموزه هایی چون صبر، رضا و توکل که سلامت روانی و آرامش فرد دیندار را تضمین می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق؛,

به همین مناسبت صبح امروز، اداره بهزیستی شهر کوهپایه که سابقه خوبی در اجرای برنامه های سلامت و بهداشت برای جوانان و دیگر شهروندان کوهپایه ای دارد برآن شد تا دو برنامه جذاب آموزشی را اجرا کند.

,

دانش آموزان دبیرستان دخترانه بنت الهدا با حضور در سالن اجتماعات بهزیستی الزهرای شهر کوهپایه با راهکارهای ایجاد سلامت روان، اشنا شدند.

,

برنامه مذکور با حضور کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از اعتیاد بهزیستی شهرستان اصفهان انجام شد و در این برنامه ویژه پارامترهای مدرسه کارآمد و بهداشت روان توضیح داده شد.

,

, , ,

صبح امروز برنامه دیگری در مدرسه سروش شهر کوهپایه با موضوع شیوه های فرزند پروری با حضور والدین دانش آموزان، با هدف شناخت بیشتر از دوره ها و رفتار تربیتی خاص هر دوره برگزار شد.

,

, ,

فرهاد شهریاری مدیر بهزیستی بخش کوهپایه در حاشیه برگزاری این برنامه خاطرنشان کرد: سعی ما اجرای برنامه های مطلوب در مناسبت های پیش رو است و بهزیستی با برپایی کلاس های آموزشی سعی در آگاه کردن خانواده ها از مسائل و معضلات موجود در جامعه به منظور پیشگیری هر چه بهتر دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه