اخبار داغ

فرماندار اردستان:

نرخ بیکاری اردستان به زیر ۱۰ درصد رسیده است

نرخ بیکاری اردستان به زیر ۱۰ درصد رسیده است
فرماندار اردستان گفت: هر چند که موضوع اشتغال در کل کشور گریبانگیر بوده اما نرخ بیکاری اردستان به لطف پیگیری مسئولان به زیر ۱۰ درصد رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ فرماندار اردستان عصر امروز در آیین تحویل 100 دستگاه خودرو وانت نیسان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: توسعه اشتغال یکی از دغدغه های مسئولان شهرستان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

علیزضا غیور گفت: فعالیت هایی که در موضوع اشتغال در اردستان در حال انجام است با یک دوره فعالیت پنج ساله که در گذشته انجام شده است، برابری می کند.

,

وی افزود: گزارش فعالیت های انجام شده که موجب نرخ بیکاری شهرستان اردستان شده در آینده ای نزدیک به اطلاع همه مردم رسیده خواهد شد.

,

فرماندار اردستان موضوعی که بیشترین وقت مسئولان شهرستان را به خود اختصاص داده را موضوع اشتغال نام برد و افزود: کارهای خوبی اتفاق افتاده و خبرهای خوبی هم در راه است و با توجه به طرح های اجرا شده در دوسال گذشته و طرح هایی که در دست اقدام است اشتغال خیلی خوبی را برای شهرستان در پیش خواهد داشت.

,

غیور از عمده فعالیت هایی که برای اشتغال انجام شده را تحویل همین خودرها دانست که سهمیه استان 297 دستگاه بوده اما با پیگیری های نماینده اردستان برای این شهرستان به صورت اختصاصی 100 دستگاه در نظر گرفته شده که امروز شاهد تحویل 25 دستگاه آن به متقاضیان اشتغال و مددجویان هستیم.

,

فرماندار اردستان ابراز امیدواری کرد: به نقطه ای برسیم که شاهد بیکاری در اردستان نباشیم هر چند که موضوع اشتغال در کل کشور گریبانگیر بوده اما اردستان به لطف پیگیری مسئولان نرخ بیکاری زیر 10 درصد رسیده است.

,

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین مسائلی که دراین دو سال اتفاق افتاده این بوده که فرصت های شغلی فعلی را از دست ندهیم و با توجه به موانعی که بر سر راه مجموعه های تولیدی وجود داشته است، پیگیری های خوبی برای تحقق این امر صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه