اخبار داغ

لزوم حمایت صنایع ساوه از بخش ورزش/ساوه با کمبود سرانه فضای ورزشی مواجه است

لزوم حمایت صنایع ساوه از بخش ورزش/ساوه با کمبود سرانه فضای ورزشی مواجه است
سرپرست اداره ورزش و امورجوانان ساوه گفت: سرانه فضای ورزشی این شهرستان نسبت به جمعیت کمتر از حد استاندارد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، در اداره ورزش و امور جوانان ساوه جهت اطلاع رسانی برنامه ها و امکانات ورزشی شهرستان نشست خبری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،,

کمبود سرانه ورزشی در ساوه

, کمبود سرانه ورزشی در ساوه, کمبود سرانه ورزشی در ساوه,

خاطره جماعت  سرپرست اداره ورزش و امورجوانان ساوه در جمع خبرنگاران گفت: سرانه فضای ورزشی این شهرستان نسبت به جمعیت کمتر از حد استاندارد است.

,

وی با اشاره به فضاهای ورزشی شهرداری این شهر افزود: در محاسبه فضای ورزشی نباید پارک بانوان را که مرکزی تفریحی است را محاسبه کرد و سالن های ورزشی شهرداری نیز در اختیار این اداره نیست.

,

جماعت با اشاره به میانگین ۸۴ سانتی متر فضای ورزشی در استان برای هر نفر بیان کرد: سرانه ورزشی اعلامی استان با احتساب مکان های ورزشی شهرداری در ساوه ۱۹ سانتی مترسرپوشیده و ۵۴سانتی متر روباز است.

,

وی افزود: تعداد ۷ هزار ورزشکار مرد و پنج هزار بانوی ورزشکار از بیمه ورزشی استفاده کرده اند که قطعا تعداد ورزشکاران بیشتر  از این تعداد است.

,

ورزش نیاز به حمایت مالی دارد

, ورزش نیاز به حمایت مالی دارد, ورزش نیاز به حمایت مالی دارد,

جماعت با اشاره به لزوم حمایت مالی از ورزش اظهار کرد: برای همین منظور سه کمیته خیرین، حامیان مالی تبلیغاتی و سرمایه گذاران ورزشی ایجاد شده است.

,

وی ادامه داد: در جلسه ای که با مدیر شهر صنعتی کاوه داشتیم مقرر شد برای جذب حامیان مالی ابتدا خدماتی از قبیل ارایه نتایج تحقیقات تاثیر ورزش در بهبود کارها، معرفی مربی برای شرکتها، برگزاری مسابقات کارگری را ارائه بدهیم و آنها نیز زمینه حضور مسئول اداره ورزش را در جلسات مدیران صنعتی جهت جذب حامیان فراهم کنند.

,

, ,

خصوصی سازی ورزشی نیاز به تغییرات دارد

, خصوصی سازی ورزشی نیاز به تغییرات دارد, خصوصی سازی ورزشی نیاز به تغییرات دارد,

جماعت با اشاره به مشکلات خصوصی سازی در ورزش تصریح کرد: خصوصی سازی ای که مانع از گسترش ورزش برای همه مردم شود صحیح نیست. باید تغییراتی در نحوه خصوصی سازی جهت امکان استفاده بیشتر هیئت ها از فضاهای بخش خصوصی فراهم شود.

,

وی ادامه داد: وقتی فضای ورزشی مورد نیاز در اختیار اداره ورزش و یا هیئت ورزشی نباشد نمی تواند امکانات موردنظر برای ورزشکار حرفه ای را تامین کند.

,

سرپرست اداره ورزش و امور جوانان ساوه با اشاره به اینکه از شیوه مدیریت شفاف استفاده می کنم، گفت: رسانه ها نقش بسزایی در آگاهی سازی دارند لذا هزینه برای اطلاع رسانی موحب سرمایه گذاری برای جذب حامی مالی می شود.

,

وی با تشکر از زحمات مدیران قبلی افزود: ۷۰ درصد برنامه ها به همان روال گذشته است ولی سعی در تغییراتی دارم که یکی از آنها فعالتر شدن بانوان در هیئت های ورزشی است.

,

جماعت بیان کرد: در حال حاضر ۳۷ هیئت ورزشی داریم که برای مدیریت چند هیئت ورزشی از بانوان استفاده می شود .

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه