اخبار داغ

انهدام باند 18 نفره اراذل و اوباش پاساژ علاءالدین

انهدام باند 18 نفره اراذل و اوباش پاساژ علاءالدین
معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری دستفروشانی خبر داد که به نزاع دسته جمعی در مقابل پاساژ علاءالدین و درگیری با خریداران گوشی تلفن همراه اقدام کرده بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ایسنا، سرهنگ سعید راستی در جمع خبرنگاران در پلیس امنیت تهران گفت: چندی پیش اخبار و گزارش‌های متعددی به پلیس واصل شده که در آن از درگیری دستفروشان با شهروندان و خریداران تلفن‌های همراه خبر داده شده بود که بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی با بیان اینکه این افراد اقدام به ایجاد مزاحمت برای کسبه، شهروندان و مشتریان کرده بودند، گفت: متهمان که در قالب دستفروش و فروش موبایل فعالیت می‌کردند، اقدام به فروش موبایل‌های مسروقه، قاچاق و بدلی با قیمت‌های بالا به شهروندان کرده بودند و زمانی که مشتریان حاضر به خرید این تلفن‌های همراه نمی‌شدند با چوب و چماق به آنان حمله کرده و با ترتیب دادن نزاع جمعی ، فضا را برایشان ناامن می‌کردند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه اقدام مجرمانه این افراد سبب خسارات به واحدهای صنفی و ایجاد ناامنی در منطقه شده بود، ادامه داد: با هماهنگی سلسله مراتب فرماندهی تهران بزرگ، ماموران پلیس امنیت اقدامات اطلاعاتی خود برای دستگیری این افراد را در دستور کار قرار داد و 18 نفر از متهمان را که در قالب یک باند فعالیت می‌کردند در نقاط مختلف تهران و شهرستان‌های اطراف دستگیر کردند.

راستی با بیان اینکه از مخفیگاه این افراد مقادیر قابل توجهی گوشی تلفن همراه قاچاق و مسروقه کشف و ضبط شد، گفت: بیش از 100 دستگاه گوشی تلفن همراه از متهمان کشف شده است.

معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه تعدادی از شاکیان این افراد شناسایی شده‌اند، گفت: از شهروندان می‌خواهیم که اگر در محدوده پاساژ علاءالدین توسط همین افراد یا با همین سبک و شیوه مورد درگیری و کلاهبرداری قرار گرفتند، حتما به پلیس امنیت مراجعه به و شکایت خود را ثبت کنند.

راستی در پاسخ به سوال ایسنا در مورد سابقه کیفری این افراد گفت: تعدادی از این دستگیرشدگان نیز سابقه دستگیری داشتند. ضمن اینکه این افراد بین 25 تا 35 سال سن داشته و در اقدام هماهنگ با یکدیگر در اطراف پاساژ علاءالدین با یکدیگر فعالیت می‌کردند. تمام دستگیر شدگان مرد بوده و در حال حاضر پرونده دستگیر شدگان به ناحیه 33 ارجاع شده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه