اخبار داغ

مسئول اداره ورزش و جوانان اردکان؛

تنها ۱۰ درصد مردم اردکان ورزش‌ می‌کنند/ اردکان در زیرساخت‌های ورزشی جایگاه دوم استان را دارد

تنها ۱۰ درصد مردم اردکان ورزش‌ می‌کنند/ اردکان در زیرساخت‌های ورزشی جایگاه دوم استان را دارد
مسئول اداره ورزش و جوانان اردکان گفت: تقریبا حدود 10 درصد جامعه اردکان به سوی ورزش،چه حرفه ای و چه همگانی گرایش دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول اداره ورزش و جوانان در مصاحبه با خبرنگار اردکان گویا، در خصوص وضعیت ورزش اردکان گفت: جایگاه ورزشی اردکان نسبت به سایر شهرستان های استان ،جایگاه نسبتا خوب و موفقی دارد و ورزشکاران در زمینه های گوناگون در حوزه ی ورزش فعالیت دارند. اردکان در زیرساخت‌های ورزشی که همان سرانه ی ورزشی است تقریبا جایگاه دوم و سوم استان را داراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اردکان گویا,

احمد شکر اللهی افزود: اردکان در بحث مقام آوران جایگاه خیلی خوبی دارد، که امسال توانسته است 15 قهرمان و نائب قهرمان و مقام سوم در جایگاه کشوری داشته باشد. درحال حاضر نیز در بحث تیم های لیگ برتری، سه تیم در کشور از اردکان حضر دارد که دوتیم فوتبال ساحلی ایفا و پیام کویر اردکان و یک تیم والیبال خاتم اردکان است که در حال فعالیت دارند. در بدمینتون نیز در کشور تیم دست یکی از اردکان حضور دارند که در دور دوم 8 آبان به میزبانی اردکان بازی خواهند کرد.

,

وی ادامه داد: در بحث دوچرخه سواری در لیگ جوانان نیز اردکان حضور فعال داشته است که دو تن از ورزشکاران توانسته اند به مقام کشوری دست پیدا کنند. 

,

این مقام مسئول اظهار داشت: بانوان اردکانی در لیگ آینده سازان کشور شرکت داشتند و در حوزه بانوان حرف اول را می زنند.

,

وی تاکید کرد: در المپیاد دارالعباده که شاخصی است برای سنجش عملکرد هیئت های ورزشی استان، اردکان توانسته است در مدال آوری به رتبه اول دست پیدا کند که همه این موفقیت ها به دلیل برنامه ریزی و هدایت مسئولین شهر به دست آمده است.

,

مسئول اداره ورزش و جوانان با اشاره به جایگاه فوتبال و والیبال ساحلی اردکان، به عنوان دوتیم لیگ برتری گفت: در حال حاضر، والیبال یک تیم لیگ برتری  و یک تیم دست یک دارد. که اکنون دغدغه ی مسئولین این است که پایه سازی بیشتر اتفاق بیفتد و نمایندگان ورزش اردکان در این تیم ها حضور پیدا کنند که ان شاءالله با برنامه ریزی و حمایت هایی که  انجام شده است در چند سال آینده مردم شاهد حضور بازیکنان بومی در پست های اصلی والیبال باشند. فوتبال ساحلی هم بابرنامه ریزی هایی که شده است، تقریبا هفتاد درصد بدنه اصلی تیم را ورزشکاران اردکانی تشکیل می دهند.

,

وی تصریح کرد: در حال حاضر محمد بهجتی نیز از تیم فوتبال ساحلی اردکان به ترکیب اصلی تیم ملی دعوت شده است، همچنین مربیان این تیم به مربی گری تیم فوتبال ساحلی ملی دعوت شده اند.

,

شکراللهی در خصوص استقبال مردم از ورزش در اردکان گفت: خیلی از رشته ها در بین قشر وآحاد مختلف مردم نهادینه شده است، برخی رشته های نوپا مانند شمشیر بازی،شطرنج با تبلیغات خوب و گسترده ای که انجام شده است، هرسال نسبت به سال قبل، آمار بیمه ی تیم ورزش که نشان دهنده ی وزشکاران سازمان دهی شده  است، بالاتر می رود و تقریبا حدود 10 درصد جامعه اردکان به سوی ورزش،چه حرفه ای و چه همگانی گرایش دارند که نسبت به استان جایگاه خوبی دارد هرچند که ممکن است به نسبت میانگین کشوری یا سایر کشور ها پایین باشد.

,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه