اخبار داغ

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رباط کریم:

بیش از ۱۰۰۰ شغل مستقیم در عرصه صنایع دستی و گردشگری ایجاد کرده‌ایم/محصولات تولیدی هنرمندان خریداری شود

بیش از ۱۰۰۰ شغل مستقیم در عرصه صنایع دستی و گردشگری ایجاد کرده‌ایم/محصولات تولیدی هنرمندان خریداری شود
کریمی با اشاره به صدور چندین موافقت اصولی های مجتمع های گردشگری و اقامتی و پذیرایی در شهرستان گفت: ظرف دوسال این شهرستان حداقل هزار شغل مستقیم صنایع دستی و گردشگری ایجاد کرده و از همه مسولین و مردم بابت حمایتهای بی دریغ شان تشکر می کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رباط نیوز، جلسه مسئولین میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستانهای استان تهران با حضور معاون صنایع دستی استان تهران عصر روز چهارشنبه 27مهر در کاروانسرای حاج کمال به میزبانی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رباط کریم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز،,

بر اساس این گزارش، در این جلسه حمید کریمی، رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رباط کریم اظهار کرد: رباط کریم یکی از شهرستان های استان تهران است که با قدمت هفت هزار ساله و دارای ۴۵ اثر تاریخی در مسیر دو اتوبان تهران ساوه و تهران قم و در مجاورت فرودگاه امام خمینی(ره) قرار گرفته است.

,

وی ادامه داد: رباط کریم دارای پتانسیلهایی فراوانی جهت سرمایه گذاری و جذب توریست و ایجاد بازارچه های دایمی صنایع دستی است و مردمان این شهرستان در جهت ارتقای شهرستان خود از هیچ کمکی دریغ نمی کنند و وظیفه ذاتی ما قدردانی از این عزیزان است.

,

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رباط کریم خواستار ایجاد نمایشگاه دایمی صنایع دستی استان تهران در شهرستان شد و تأکید کرد: فرماندار و نماینده مجلس نیز توجه جدی به حمایت از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارند و از مسئولین شهرستانهای دیگر نیز دعوت کرد تا تعامل و همکاری های این حوزه بیشتر شود.

,

وی ادامه داد: محصولات تولیدی هنرمندان در شرایط های حاد خریداری گردد تا چرخ زندگی این عزیزان در گردش باشد.

,

کریمی با اشاره به صدور چندین موافقت اصولی مجتمع های گردشگری و اقامتی و پذیرایی در شهرستان ابراز کرد: ظرف دوسال این شهرستان حداقل هزار شغل مستقیم صنایع دستی و گردشگری ایجاد کرده و از همه مسولین و مردم بابت حمایتهای بی دریغ شان تشکر می کنیم.

,

در ادامه حمید صابری، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری رباط کریم خاطرنشان کرد: احیا بناهای قدیمی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال همراه با معرفی و عرضه صنایع دستی، کمک شایانی جهت اشتغال و تولید می توانند انجام گیرد که این شهرستان برنامه ریزی های خود را انجام داده است و اشتغالزایی خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه