اخبار داغ

فرماندار کوهرنگ:

هنوز ذخیره سازی سوخت زمستانی دهستان موگویی انجام نشده است

هنوز ذخیره سازی سوخت زمستانی دهستان موگویی انجام نشده است
فرماندار کوهرنگ گفت: با اینکه خیلی از روستاهای دهستان موگویی ذخیره سازی سوخت را انجام داده اند اما برخی از روستاها هنوز اقدامی در این زمینه نکرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، فرماندار کوهرنگ در جلسه شورای اداری این شهرستان در فرمانداری کوهرنگ گفت: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن فصل سرما و یخبندان هستیم هنوز ذخیره سازی سوخت انجام نشده است.

مرتضی زمانپور افزود: با اینکه خیلی از روستاهای دهستان موگویی ذخیره سازی سوخت را انجام داده اند اما برخی از روستاها هنوز اقدامی در تهیه سوخت زمستانی نکرده اند.

وی به دهیاران دهستان موگویی هشدار داد که در این زمینه زودتر اقدام کنند چرا که مسئولیت این مورد متوجه آنها خواهند شد.

مهندس زمانپور از دهیاران وظیفه شناس و مسئولیت پذیر این دهستان تقدیر کرد و گفت: علاوه بر سوخت باید سهمیه آرد و مواد غذایی برای 6 ماهه زمستان که جاده بسته است تامین شود.

فرماندار کوهرنگ گفت:  طرح ذخیره سازی نفت سفید برای مناطق سخت گذر از ابتدای شهریور ماه آغاز شده و تاکنون ۶۳ درصد برآورد نفت سفید مورد نیاز این مناطق ذخیره سازی شده است. 

وی اظهار داشت: مهم ترین نیاز و مشکل مردم برای تامین سوخت زمستانی در مناطق سخت گذر، در دهستان موگویی از توابع شهرستان کوهرنگ است.

مرتضی زمانپور بیان داشت: با هدف تکمیل ظرفیت ذخیره سازی سوخت و جلوگیری از هر گونه کمبود سوخت در فصل زمستان، ۲۴ هزار لیتر نفت سفید برای دهستان موگویی در مرکز عرضه سوخت روستای خویه در اواخر آبان ماه آماده شده است.

 به گفته وی، 78 مرکز  فعال عرضه شرکت نفت در چهارمحال و بختیاری مناطق سخت گذر فعال کوهرنگ هستند.

فرماندار کوهرنگ از مصرف کنندگان نفت سفید خواست تا سهمیه کالابرگ های اعلام شده را در زمان مقرر دریافت و نسبت به ذخیره سازی اقدام کنند تا در زمستان دچار مشکل نشوند.

به گزارش کوهرنگ خبر، در استان چهارمحال و بختیاری به خصوص در مناطق سخت گذر این استان از جمله دهستان موگویی و بازفت از نیمه پاییز تا اویل اردیبهشت ماه هر سال سرمای زیر صفر درجه حاکم است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه